سه شنبه , 25 اردیبهشت 1403

گشایش ۲ طرح گلخانه ای و ورزشی در اشتهارد

مسوول فضای سبز شهرداری اشتهارد در حاشیه آیین افتتاح گلخانه این شهر به خبرنگار ایرنا گفت: این  گلخانه در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع با هدف تولید نهال و گل های مقاوم با شرایط آب و هوایی منطقه احداث شده است.
محمد شاه بیگ افزود: در بخش نخست این گلخانه  ۲ هزار اصله نهال از گونه های توت، سنجد، زیتون تلخ و عناب  تولید و در  مرحله بعدی که از ابتدای فصل بهار آینده آغاز می شود تولید پنج هزار گلدان گل از گونه های همیشه بهار، گازانیا، ابری نقره ای، داودی و دیگر گونه های مقاوم با شرایط اقلیمی این شهر انجام خواهد شد.
مسوول فضای سبز شهرداری اشتهارد اعلام داشت: با راه اندازی این گلخانه، شهرداری اشتهارد  در سال های آینده نیاز به خرید گل و گیاه ندارد و در این زمینه به خودکفایی خواهد رسید.
شاه بیگ گفت: با راه اندازی این گلخانه زمینه برای تولید  گونه های متناسب و مقاوم با شرایط آب و هوایی این منطقه را به منظور تلطیف هوا و زیباسازی فراهم شده است.
شهر اشتهارد ۳۷۳ هکتار فضای سبز دارد.

گشایش ۲ طرح گلخانه ای و ورزشی در اشتهارد

همچنین مسوول  اداره تربیت بدنی شهرداری اشتهارد در حاشیه افتتاح سالن ورزشی این شهر گفت :  این سالن ورزشی با زیربنای ۸۰۰ مترمربع برای  رشته های ورزشی هنرهای رزمی، آمادگی جسمانی (تاتامی)، کیک بوکسینگ (رینگ بوکس)، کشتی و ژیمناستیک  بازسازی و تجهیز شده است.
محمدعلی سلیمانی افزود: این سالن با صرف هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال و نیز استفاده از امکانات درون سازمانی شهرداری  تجهیز شده است.
وی با بیان اینکه این سالن از ۲ سال پیش  به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعطیل شده بود گفت: اکنون بخش عمده فعالیت این سالن به بانوان شهر اختصاص یافته است.

شهرستان ۳۵ هزار نفری اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …