جمعه , 31 فروردین 1403

اعتبارات عمرانی فنی و حرفه ای البرز پنج برابر شد

بهزاد غفاری روز پنجشنبه در حاشیه بازدیدمعاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  از مراکز مهارت آموزی البرز گفت: این اعتبار سال گذشته حدود ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بود که امسال تا حدود ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش اعتبارات عمرانی این اداره کل بستر مناسبی را فراهم آورد تا ضمن تجهیز و تامین امکانات لازم به ویژه انجام تعمیرات املاک ، زمینه سطح کیفی آموزش های فنی و حرفه ای استان را ارتقا دهیم.

مدیرکل فنی و حرفه ای البرز گفت: توسعه آموزش های مهارتی، استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مناسب را می طلبد، لذا با افزایش سطح اعتبارات عمرانی ، در پی آنیم تا تجهیزات مورد نیاز در بستر آموزش های مهارتی را به روز کنیم.

غفاری افزود: در البرز هشت مرکز دولتی و ۴۵۰ آموزشگاه آزاد آموزش فنی و حرفه ای فعالیت دارند و به طور متوسط سالانه  پنج میلیون نفر ساعت آمورش های مهارتی را در ۲ بخش دولتی و خصوصی فرا می گیرند.

وی از تبدیل روند صدور مجوز ایجاد آموزشگاه های آزاد از ۶ ماه به سه روز را گامی مهم در بستر توسعه آموزش های فنی و حرفه ای عنوان کرد.

استان البرز با هفت شهرستان تابعه دارای  هشت مرکز دولتی آموزش مهارتی  با ۱۰۰ مربی و ۴۵۰ مرکز آزاد آموزش فنی و حرفه ای  است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …