شنبه , 8 اردیبهشت 1403

راه اندازی سامانه‌های جامع وزارت کار در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پیام از راه اندازی سامانه‌های جامع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این منطقه با هدف صیانت از کار و تسهیل سازی روند رسیدگی به درخواست‌ها خبر داد.

راه اندازی سامانه‌های جامع وزارت کار در منطقه ویژه اقتصادی پیامبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، نامی افزود: بر همین اساس سامانه‌هایی از جمله روابط کار، بیمه بیکاری، حوادث کار، فرصت اشتغال و دریافت مجوز‌های حوزه کار و اشتغال در قالب سامانه جامع کار در منطقه راه اندازی که افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به ثبت درخواست‌های خود اقدام و ما نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با رعایت اصل دقت و حمایت به این مسایل رسیدگی خواهیم کرد.

به گفته مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پیام: از ابتدای سال تاکنون حدود ۳۰ رای در منطقه مربوط به مسایل مرتبط با کارگر و کارفرما صادر شده که حدود ۹۰ درصد آرای صادره در این حوزه سازشی بوده چرا که نگاه ما سازشی و در آرای صادره کارگر و کارفرما را مد نظر قرار می‌دهیم.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: به همین منظور کارگروه‌هایی از جمله حفاظت، بهداشت و ایمنی کار، اشتغال و سرمایه گذاری و هیات فنی اتباع خارجی را تشکیل و بنا داریم تا گام به گام با هدف عملیاتی کردن برنامه‌های خود به جلو برویم.

نامی گفت: امروز حدود ۶ هزار کارگر در قالب ۴۰۰ کارگاه و شرکت تولیدی و صنعتی در پیام در حال فعالیت هستند، این در حالی است که با توجه به افزایش تقاضا‌ها برای سرمایه گذاری در این منطقه در آینده نزدیک بیش از ۲ تا سه هزار نفر به این رقم افزوده می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …