یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

۶پروژه ملی عمرانی توسط بسیج سازندگی در استان البرز اجرا می‌شود

سرهنگ مهران طیران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرج اظهار داشت: به مناسبت میلاد باسعادت امام علی(ع)، آیین کلنگ زنی پروژه‌های ملی سطح کشور را داشتیم که همزمان در 1100 روستا اتفاق افتاد. 

وی ادامه داد: سهم البرز از اجرای این پروژه‌های ملی در شش روستای  هیو و اسماعیل آباد، شور قلعه، زکی آباد، قاسم آباد بزرگ و بختیار بود.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های لازم جهت انجام امور عمرانی انجام شده در خصوص خدمات عمرانی بیان کرد: عملیات اجرای خط انتقال آب به مسافت ده کیلومتر، اصلاح و بازسازی20 کیلومتر از شبکه آب، استانداردسازی 4500 انشعاب روستایی و تامین دو مخزن هزار مترمکعبی و دو مخزن هوایی به متراژ 200 مترمکعب در دستور کار است که بودجه مصوب انجام امور عمرانی از سمت قرارگاه امام حسن(ع)، کمکهای مردمی و گروه‌های جهادی تامین می شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با کمک آبفا بتوانیم پروژه‌های عمرانی آب و فاضلاب، جهاد مسکن و راه های روستایی را به سرانجام برسانیم و اتفاقات خوبی رقم بزنیم. 

طیران خاطر نشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ و بسیج سازندگی در دهه مبارک فجر به مدت 4 روز برپا شد.

طیران تصریح کرد: درغرفه بسیج سازندگی از مشارکت تولید کنندگان صنایع دستی وصنایع تبدیلی و دانش بنیان حوزه‌های بسیج دعوت به عمل آمد. 

وی همچنین در خصوص غرفه‌های این نمایشگاه اذعان داشت: صنایع دستی شامل قالیبافی، چرم دوزی، قلاب بافی ،گلیم بافی، مکرومه بافی، گلدوزی، میناکاری، عروسک سازی صنایع تبدیلی شامل میوه خشک کنی،ترشیجات ، رب و… صنایع  دانش بنیان شامل ساخت دستگاه سی ان سی فرز3محور،دستگاه شارژ ونگهدارنده30 خودرو همزمان، شبیه ساز تیراندازی، تخته هوشمندساز مدارس، اندیکاتور سکان کشتی ، قالب سازی تزریق پلاستیک، لیزر واترجت بود.

وی یادآور شد: غرفه فعالیت‌های گروه‌های جهادی از زلزله ،سیل ،کرونا وخدمات رسانی‌های مختلف به محرومین، پوشاک وصنایع دستی چوب نیز دایر شد.

  نوجوانان و جوانان نوک پیکان اهداف دشمنان انقلاب هستند  

فرمانده ناحیه سپاه ساوجبلاغ در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با تبریک به مناسبت  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تصریح کرد: در شهرستان ساوجبلاغ با تعاملات امام جمعه و ادارات شهرستان در قالب جهاد تبیین دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب را جمع آوری کردیم و در قالب یک نمایشگاه در معرض دید همگان به صورت مقایسه ای قرار دادیم. 

وی ادامه داد: این نمایشگاه در مصلی ساوجبلاغ برگزار شد و در آن بیش از 43 غرفه دایر می باشد.

فرمانده سپاه ساوجبلاغ با بیان اینکه غرفه‌های سپاه با همکاری بسیج سازندگی، بخش پژوهش و فناوری و بسیج خواهران  راه اندازی شد، بیان کرد: پیشرفت هایی که در حوزه علمی و پژوهشی و پروژه‌های سازندگی رقم خورد در این نمایشگاه در معرض دید همگان قرار داده شد. 

 سرهنگ محمد جان محمدلو هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: امروزه در جنگ شناختی دشمن از عملیات روانی استفاده می کند و به دنبال این است که تاثیر منفی بگذارد و سیاه نمایی از انقلاب را نشان دهد و رژیم پهلوی را تطهیر کند به همین دلیل نسل امروز باید به این نمایشگاه بیایند و ازنزدیک ببینند. 

وی تاکید کرد : ساوجبلاغ اولین شهرستان در البرز است که نمایشگاه این‌چنینی را دایر کرده و تمامی مردم شهرستان اعم از بسیجیان و آحاد مردم به صورت رایگان می توانند از آن بازدید کنند.

 راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب راهی برای شکوفایی استعدادها است

کار آفرین و پژوهشگر برتر البرزی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در خصوص راه اندازی غرفه آموزش و پرورش بیان کرد: در نمایشگاه پژوهش‌های دستاوردی علمی و پژوهشی ساوجبلاغ  غرفه آموزش و پرورش برپا شد. 

محسن فلاح پور ادامه داد: در این غرفه کتاب‌ها و مقالات جهانی اینجانب و همکاران و دانش آموزانی که رتبه کشوری، استانی و منطقه ای در بحث پژوهش و دست سازه های صنعتی داشتند را در معرض دید همگان قرار دادیم. 

وی تاکید کرد: امیدواریم آثار در معرض دید و توجه همگان قرار گیرد و امیدواریم برپایی این نمایشگاه راهی برای شکوفایی استعدادهای همکاران و دانش آموزان باشد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …