شنبه , 15 اردیبهشت 1403

تیم کشتی مقاومت البرز برای شرکت در مسابقات لیگ برتر کشتی کشور تشکیل می‌شود

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  سردار علیرضا حیدرنیا در دیدار با رئیس فدارسیون کشتی جمهوری اسلامی که با حضور رحیم  اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه استان البرز و مدیرعامل باشگاه مقاومت این استان برگزار شد اظهار داشت: محوریت این جلسه در مورد فعالیت رسمی باشگاه مقاومت در رشته کشتی بود و مقرر شد تا این باشگاه با مرکزیت استان البرز در رده‌های سنی مختلف اقدام به جذب کشتی‌گیر کند و در لیگ‌های برتر کشتی نیز حضوری فعال داشته باشد.

وی با اشاره به بازدید از امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی شامل خانه‌های کشتی شهید هادی و صدرزاده افزود: از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدار، حضور کشتی‌گیران قهرمان و رده‌های ملی به‌عنوان سرباز قهرمان در این باشگاه بود تا قهرمانان کشتی بتوانند خدمت مقدس سربازی خود را به‌عنوان کشتی‌گیر در این باشگاه انجام و از تمرینات دور نمانند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه استعدادیابی در کشتی کشور یکی دیگر از اهداف حضور باشگاه البرز در رشته کشتی است گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این باشگاه در رده‌های سنی مختلف تمرینات خود را انجام دهند.

حیدرنیا با اشاره به ظرفیت‌های استان البرز در رشته‌های مختلف ورزشی در کشور عنوان کرد: کمک و همکاری سپاه استان البرز به منظور پیشرفت کشتی در ا ین استان یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …