چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

برگزاری دومین جشنواره ملی امیرکبیر در البرز

برگزاری دومین جشنواره ملی امیرکبیر در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، رییس بنیاد نخبگان استان البرز و دبیر علمی جشنواره ملی امیرکبیر جشنواره گفت: دانشجویان برای کاربردی کردن طرح، پایان نامه ها، رساله‌های خود نیاز به حمایت کارفرما دارند، به همین دلیل اتاق بازرگانی البرز و جهاد دانشگاهی با همکاری هم، این جشنواره را تدارک دیده اند تا دانشجویان با رقابتی سالم بتوانند نیاز‌های خود، صنعت و خدمات را برآورده کنند.
نبیونی افزود: استان البرز با دارا بودن ۱۳ مرکز علمی، پژوهشی، دانشگاهی، پژوهشگاهی، پژوهشکده‌ای در سطح ملی و بین المللی توانسته به عنوان قطب علم و فناوری کشور معرفی شود و حضور چنین مراکزی در استان باعث شده است که این جشنواره در نقطه آغاز در البرز برگزار شود.
او در ادامه اضافه کرد: در بخش علمی این جشنواره، جهاد دانشگاهی و اتاق بازرگانی البرز به عنوان نهاد‌هایی موثر در برگزاری این جشنواره می‌توانند با کمک رسانه‌ها جشنواره را با رقابتی سالم و بصورت حرفه‌ای برگزار کنند.
نبیونی گفت: این جشنواره به واسطه اینکه دارای کارگروه‌هایی از تمام پژوهشگاه ها، دانشگاه‌ها و مراکز علم و فناوری البرز است می‌تواند منحصر به فرد بوده و با کمک اتاق بازرگانی البرز به واسطه نوع ارتباطی که با دستگاه‌های اجرایی دارد، تداوم یابد.
دبیر جشنواره ملی امیرکبیر افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره به عنوان جشنواره طرح ها، پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی کاربردی کارفرما محور، پیاده سازی راهکار‌های استفاده از دستاورد‌های علمی دانشگاهی در فضای صنعتی جامعه است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …