جمعه , 21 اردیبهشت 1403

جمع‌آوری ۳۱ معتاد متجاهر در ساوجبلاغ / سارقان خودرو با ۱۳ فقره سرقت بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرج،  سرهنگ علی سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست شهروندان  مبنی بر جمع آوری معتادان متجاهر شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: این طرح با حضور فعال پلیس مبارزه با مواد مخدر ، کلانتری‌ها، نیروهای یگان امداد و پلیس‌های تخصصی شهرستان در چندین نقطه شهرستان ساوجلاغ به اجرا در آمد.

وی گفت: در این طرح 31 معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و برای طی مراحل درمان به مرکز کمپ ماده 16 استان البرز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به ابراز رضایت شهروندان از اقدام به موقع و سریع پلیس در پاسخ به مطالبات ، اظهار داشت: پلیس برای پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر طرح‌های منظم جمع آوری انجام و با تمام توان به فروشندگان مواد مخدر برخورد می کند.

   سارقان خودرو فردیس بازداشت شدند 

  سرهنگ بیژن جنتی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرزبا اشاره به بازداشت دو نفر از سارقان خودرو  در شهرستان فردیس  اظهار داشت: در پی انجام سرقت‌های خودرو پیگیری این موضوع در دستور کار قرار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان در حین تردد به وسیله یک دستگاه خودروی پراید سرقتی بوده اند که ماموران کلانتری متوجه موضوع شده و در یک تعقیب و گریز پلیسی آن‌ها را دستگیر کرده اند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد :در تحقیقات تکمیلی علی‌رغم اصرار متهمان بر اینکه فقط یک مورد سرقت داشته اند، اما با انجام اقدامات پلیسی مستنداتی غیرقابل انکار کشف شد که سارقان را وادار به اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به 13 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در سطح شهرستان فردیس اعتراف کرده اند، گفت: با تلاش های صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جنتی در پایان با اشاره به انتقال متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست با رعایت نکات پیشگیری از سرقت، در برقراری نظم و امنیت شهر پلیس را یاری کنند.

انتهای پیام/ی

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …