جمعه , 31 فروردین 1403

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح :شهدا جایگاه معنوی ایران اسلامی را ارتقا بخشیدند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی روز شنبه در همایش تکریم مادران و همسران شهدای جاویدنشان استان البرز افزود:  جایگاه جهاد باید در جامعه اسلامی به خوبی تبیین شود همانطور که حضرت فاطمه (س)  و حضرت زینب کبری (ع) در این زمینه اهتمام داشتند.

وی  با اشاره به وابستگی ایران در زمان طاغوت به بیگانگان  گفت :  دستاوردهای خون شهدا در زمینه پیروزی انقلاب اسلامی و صیانت از آن باید برای جامعه اسلامی تبیین شود.

گواهی بیان داشت:  در برهه ای از زمان (پیش از انقلاب اسلامی ) نمی توانستیم در مقابل یک نوکر آمریکایی کلمه «تو» به کار ببریم اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی  امروز به رییس جمهور آمریکا لعن می فرستیم و غرب را به خاک مذلت نشانده ایم.

وی یادآورشد: تمام این سربلندی ها به برکت خون شهدا است  و باید دستاوردهای انقلاب تبیین کنیم؛ نعمت های انقلاب را به یاد مردم بیاوریم چرا که آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت : شهدا مردان بزرگی بودند و مادران شهدا بین یک تا پنج  فرزند خویش را  نثار انقلاب اسلامی داشتند در مقابل سختی ها  خم به ابرو نیاوردند و  امروز انقلاب اسلامی را خون  شهدا حفظ کرده است که  باید تدبیر درست داشته باشیم.

گواهی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) همگان را دعوت به خواندن زیارت جامع کبیره این امام همام کرد و گفت: فراز های بلندی در این زیارت نامه وجود دارد که باید از آنها بهره برد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با تبریک حلول ماه  مبارک رجب و موالید این ماه بیان داشت: این ماه فرصت های معنوی بسیاری دارد؛ ماه رجب  ماه استغفار و توبه برای بندگان بوده که امیدواریم جز راه یافتگان این سفر معنوی باشیم .

همچنین همایش تکریم  از مادران و همسران شهدای جاویدنشان البرز امروز با تشییع پیکر پاک یک شهید گمنام ۲۲ ساله مربوط به کربلای پنج  رنگ و بوی دیگری داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …