چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

مقاومت ملت ایران دنیا را شگفت زده کرده است

سردار خسرو عروج روز شنبه درآیین اختتامیه پویش « من سلیمانی ام » که در آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزار شد با اشاره به اینکه  ترامپ رییس جمهور قبلی آمریکا هم  به این موضوع اشاره  داشته است، افزود:  ترامپ گفته است که در ایران یک شعوری بالاتر از شعور انسانی آن را کنترل می کند.

وی  انقلاب اسلامی ایران را یک معجزه دانست و یادآورشد: پیدایش انقلاب اسلامی از نظر تئوریسین های دنیا با عقل همخوانی ندارد.

مشاورفرمانده کل  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران  خاطرنشان کرد: امروز دشمنان تصورشان این است که نمی توانند با ایران کنار بیایند، بنابر این با بهره گیری از هر ابزاری درصدد ضربه زدن به  انقلاب اسلامی هستند.

عروج یادآورشد: آنچه که دشمنان را شگفت زده کرده این است که چه حکمتی است ملت ایران با دست خالی در برابر قدرت های بزرگ اینگونه مقاومت می کند و هراسی ندارد.

وی به بیان فرمایشاتی از حضرت امام خمینی (ره) در زمینه انقلاب و پیروزی آن پرداخت و افزود: باید به پویایی زوایای پنهان انقلاب در جامعه بپردازیم.

مشاورفرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: فرماندهان بسیاری داریم که دوست نداشتند مطرح شوند که یکی از آنها  سردار سلیمانی بودند که در جنگ ۳۳ روزه بار دیگر شاهد معجزه الهی در مورد انقلاب  اسلامی بودیم.

وی گفت: باید تلاش بیشتری برای شناخت از شهدا در جامعه داشته باشیم تا بتوانیم از انقلاب اسلامی مراقبت کنیم.

عروج تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در تحریم تمام عیار از نظرسیاسی، رسانه ای و اقتصادی  قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …