جمعه , 31 فروردین 1403

ارتقای سلامت دانش‌آموزان از برنامه‌های مهم در البرز است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طارمی ظهر چهارشنبه در جلسه با کارشناس مسئولان سلامت و تندرستی استان البرز اظهار کرد: ارتقای سلامت دانش آموزان از برنامه‌های مهم استان است که همواره باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: در اسناد تحولی، تحول زیستی بدنی دانش‌آموزان ذیل برنامه‌های ارتقای سلامت قرار دارد که باید براساس شاخص‌ها و استانداردها با هدف ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تعامل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای سلامت دانش‌آموزان به خصوص در زمینه پایگاه‌های تغذیه سالم، کنترل بیماری‌ها و بهداشت مدارس از محورهای مهمی است که باید به آن توجه کرد.

طارمی یادآورشد: برای حفظ و ارتقا سلامت دانش آموزان در مدارس لازم است از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه کرد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان نیاز به اصلاح سبک تغذیه و تحرک بدنی دارند، تصریح کرد: برای افزایش سطح سواد سلامت دانش آموزان و والدین باید دوره‌های آموزشی در کنار نظارت بر انجام فعالیت‌های کاری اجرا کنیم.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: باید به آموزش و ارتقای سلامت دانش آموزان مدارس کم برخوردار استان البرز بیشتر توجه کنیم و زمینه ارائه خدمات به این دانش آموزان را مهیا کنیم.

وی اظهار کرد: برای سلامت دانش آموزان باید با مدیران مدارس تعامل و هم افزایی کرد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ساحت زیستی و بدنی یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین است که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …