شنبه , 22 اردیبهشت 1403

قرارگاه اجتماعی استان البرز با هدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار داشت: توانمندسازی محلات ضعیف و ناکارآمد شهری و رسیدگی به اقشار کم درآمد جامعه مطالبه جدی و به حق مقام معظم رهبری از مسئولان نظام است.

وی ادامه داد: با توجه به این امر ما به‌عنوان کارگزاران نظام باید تمام توان خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت حرکت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه به‌کار گیریم.

عبداللهی گفت: در قالب قرارگاه اجتماعی، وظایف، تکالیف و احکام تمامی مسئولان مشخص است و قرارگاه های متناظر نیز توسط فرمانداری‌ها تشکیل می‌شود.

وی افزود: اکنون که این قرارگاه در استان تشکیل شد، اطلاعات کاملی از محلات داریم و با اشراف بر امور نسبت به احصا مشکلات و موانع و اتخاذ راهکارهای تخصصی برای حل آنها و توانمندسازی و ساماندهی محلات ناکارآمد شهری و نقاط آسیب‌پذیر استان اقدام خواهیم کرد.

استاندار البرز گفت: اطمینان دارم که مدیران خدوم، انقلابی و ولایتمدار استان البرز با بسیج ظرفیت‌های خود در حوزه‌های مختلف، قرارگاه اجتماعی استان را برای نیل به اهداف یاری می‌کنند و وظایف خود را به نحو مطلوب انجام می‌دهند.

وی افزود: به طور قطع با اقدامات و برنامه‌هایی که در دستور کار داریم به‌زودی شاهد تحولات مثبتی در محله‌های استان خواهیم بود.

عبداللهی گفت: ستاد توانمندسازی محلات به ریاست آقامحمدی تجربیات ارزشمندی دارند و با رصد فعالیت‌های قرارگاه استانی می‌توانند یار و یاور ما باشند.

وی افزود: استان البرز استانی مهاجرپذیر است که به تبع این امر با تهدیدهایی روبه‌رو است که باید با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق این تنوع اقوام را به همگرایی بیشتر و وحدت و انسجام رهنمون باشیم.

استاندار البرز گفت: زندان‌های بزرگ ملی نیز در استان البرز مستقر هستند از این رو باید توجه ویژه‌ای به سکونت خانواده‌های آنها و آسیب‌های احتمالی داشته باشیم.

وی افزود: خروج این زندان‌ها از استان نیز یکی از مطالبات اصلی ما محسوب می‌شود.

عبداللهی گفت: در استان خیریه‌های بسیاری نیز شکل گرفته که در حوزه‌های مختلف وارد عمل شده‌اند که با آنها دیدار و گفت‌وگو داشته‌ایم و از این ظرفیت نیز بهره می‌گیریم.

وی افزود: به طور قطع اگر این قرارگاه در استان البرز به اهدف خود برسد، سایر استان‌ها نیز می‌توانند از این الگو بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …