شنبه , 1 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه استان البرز: اقدامات حاج‌قاسم برای کسب عناوین و القاب دنیوی نبود

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سردار علیرضا حیدرنیا ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سرافزار سپاه اسلام، اظهار داشت: نزدیک به دو سال از شهادت سردار رشید جبهه مقاومت توسط شقی‌ترین افراد عالم می گذرد.

وی افزود: دو سال است که این سردار فقید در بین ما نیست و در میان همرزمانش و در جوار خدا آرمیده است. 

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه  دو سال است که ما در غم فراق این فرمانده دلاور و سرباز مطیع ولایت سوگواریم، بیان کرد:در زمان تشییع این شهید والامقام نه تنها همه مردم ایران بلکه همه بلاد مسلمین در سوگ وی گریستند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه شب گذشته مشاهده کردید که فرمانده معظم کل قوا پس از گذشت دو سال، هنوز در فراق سرباز عزیز و مالک اشتر خود گریان و غمگین شدند، عنوان کرد: بر اساس  فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حاج قاسم یک فرد نیست بلکه یک مکتب است که شاخصه‌هایی دارد که خوب است همه ما برای ادامه مسیر پاسداری و سربازی ولایت آن ها را مرور کنیم.

وی گفت: حاج قاسم مجاهد بی وقفه در راه خدا بود و در برابر جبهه استکبار، جهاد مستمر و خستگی ناپذیر داشت و در نهایت نیز مزد مجاهدت های خود را با شهادت در راه خدا گرفت.

سردار حیدرنیا، شهید سلیمانی را نماد اخلاص و مجاهدت در راه خدا دانست و با اشاره به اینکه اخلاص حاج قاسم زبانزد همه بود، گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، تشییع میلیونی و قدردانی همه مردم از این شهید به واسطه وجود اخلاص در او بود.

وی گفت: حاج قاسم  در همه کوه‌ها و بیابان‌ها به دنبال شهادت می گشت و سرانجام پس از انجام ماموریتش، خداوند او را به بهترین شیوه به نزد خود برد. 

فرمانده سپاه استان البرز  با بیان اینکه اخلاص عمل در عین گمنامی ویژگی بارز سردار دل ها بود، خاطرنشان کرد: هیچ یک از اقدامات وی به خصوص در جبهه مقاومت، برای کسب عناوین و القاب دنیوی نبود، حاج قاسم ولایت مدار بی چون و چرا و سرباز و مطیع محض ولی فقیه زمان بود.

فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد: وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی آکنده از مضامین بلند و توصیفات بسیار وزین نسبت به ولی فقیه زمان است، مضامینی از جمله حکیم، مظلوم، تنها نسخه حیات بخش و خیمه رسول الله گواهی می‌دهند که این شهید ولایتمدار بی چون و چرا بود و در اوج بحران‌ها، نگاهش به دهان مبارک ولی زمان بود و هرچه که تدبیر او بود را در صحنه عمل پیاده می کرد.

 سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه تدبیر و مدیریت راهبردی توام با شجاع، نبوغ خاص نظامی و عملیاتی، توان بالای سازماندهی، نظم و انضباط، قدرت بسیج کنندگی و شجاعت این شهید در همه صحنه ها از دیگر ویژگی های این فرمانده دلیر بودف ادامه داد:  نایب امام زمان (عج) به مقام این شهید والامقام سر تعظیم فرود می آورد.

وی اذعان داشت: هنوز عقده و بغض انتقام حاج قاسم در گلو و سینه ما نهفته است، موشک باران پایگاه عین الاسد تنها یک سیلی به گوش آمریکا بود. ما باید انتقام خون حاج قاسم را بگیریم زیرا به خون این شهید بدهکاریم.

وی با بیان اینکه ما تا نابودی کامل اسرائیل و اخراج ذلیلانه آمریکای جنایتکار از منطقه از پای نخواهیم نشست؛ تصریح کرد: زمانی انتقام واقعی خون حاج قاسم سلیمانی گرفته می‌شود که رژیم صهیونیستی نابود و برای همیشه از تاریخ محو و آمریکای جنایتکار از منطقه اخراج شود و مطمئن باشید که موعد پیروزی و انتقام خون حاج قاسم نزدیک است.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …