پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

۴۲ هزار و ۴۰۰ بسته در قالب رزمایش کمک مومنانه در استان البرز توزیع می‌شود

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج،   سردار علیرضا حیدرنیا با تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام اظهار داشت: همه مسئولان وظیفه دارند در سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام نسبت به پاسداشت و بزرگداشت مقام شامخ شهید سلیمانی و همرزمانش اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: از مدت ها قبل برنامه‌های متنوعی برای اجرا در هفته مقاومت سازماندهی و برنامه ریزی و برخی از آن ها نیز آغاز شده است. تاکید ما به همه حوزه ها و پایگاه های بسیج، برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مردمی بوده است که مردم برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره این سردار سرافراز سپاه اسلام و قدردانی از وی وارد صحنه شوند و هرچه که در توان دارند را انجام دهند. 

فرمانده سپاه استان البرز گفت: علاوه بر برنامه‌های محلی در سطح حوزه ها و پایگاه ها، برنامه‌های متمرکز و غیرمتمرکزی نیز برگزار می‌شود. مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی امروز با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در دانشکده پردیس کشاورزی برگزار می‌شود و فردا دوشنبه نیز اجتماع بزرگ سلیمانی ها با حضور سخنرانان کشوری در حسینیه عاشقان ثارالله کانون شهید سبحانی کرج برگزار می‌شود. 

وی از اجرای شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه به همت سپاه البرز همزمان با اجتماعی سلیمانی ها خبر داد و افزود: در این مرحله که به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود، 42 هزار و 400 بسته معیشتی و حمایتی در هفته مقاومت میان محرومان و نیازمندان در سطح استان البرز توزیع می‌‍شود و  127 سری جهیزیه نیز برای نوعروسان کم بضاعت تهیه شده که در این هفته به آن‌ها اهدا می‌شود.

سردار حیدرنیا تهیه و توزیع بیش از 10 هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم در مناطق کم برخوردار، طبخ و توزیع حدود 198 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان به ویژه در حاشیه شهر و توزیع بیش از 3 هزار و 200 کیلوگرم گوشت قربانی میان نیازمندان را از دیگر اقدامات به مناسبت هفته مقاومت دانست و گفت: همچنین در این هفته با حمایت خیرین و مسئولان 20 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد می‌شوند.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: مجموع اعتباری که به این مرحله از رزمایش اختصاص یافته، بیش از 33 میلیارد و 290 میلیون تومان است، این مبلغ حاصل تلاش سپاه و بسیج، نهادهای انقلابی، دستگاه ها و خیرین است.

وی از تکمیل و بهره برداری از 196 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی نیز در این هفته خبر داد و با اشاره به اینکه بیشتر این پروژه‌ها تعمیر، مرمت و بازسازی منازل محرومین است، عنوان کرد: 132 دستگاه تبلت با کمک نهادها و خیرین تهیه شده که در اختیار دانش آموزان نیازمند خواهد گرفت و 41 گروه جهادی پزشکی نیز تا پایان هفته مقاومت در مناطق محروم به خدمت رسانی به مردم می‌پردازند.

بنابر گزارش روابط عمومی سپاه استان البرز؛ سردار حیدرنیا با اشاره به برپایی 49 میز خدمت با شعار “حاج قاسم، الگوی مدیران جهادی” در سطح استان و 104 شیفت ایثار گفت: کارگران استان البرز یک شیفت خود را نذر و هزینه آن ها به نیازمندان و محرومین اهدا می کنند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …