جمعه , 14 اردیبهشت 1403

۳ روستای شهرستان کرج از نعمت گاز بهره‌مند شدند

همزمان با نهمین روز دهه فجر روستای نوجان در بخش آسارا و ۲ روستای دروان و خوارس در بخش مرکزی کرج از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

۳ روستای شهرستان کرج از نعمت گاز بهره‌مند شدندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در حاشیه این مراسم گفت: تا امروز تمامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان کرج از نعمت گاز بهره مند شدند و به‌ عنوان منطقه یا ناحیه سبز از لحاظ پوشش گاز معرفی می شوند.

عبداللهی افزود: با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اعتباراتی در این زمیه فراهم‌شده و قراردادهایی با پیمانکارها انجام شده است او پایان سال آینده تمام روستاهای استان به ویژه در بخش آسارا از نعمت گاز بهره مند خواهد شد و کل استان در پایان سال آینده از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و استانی سبز خواهیم داشت.

در ادامه غفاریان سرپرست شرکت گاز استان گفت: برنامه گاز رسانی به بخش آسارا شروع و پیمان‌سپاری آن انجام شده است. حدود ۵۰۰ میلیارد تومان کالا تهیه و از اواخر امسال به‌ تعداد زیادی از این روستاهای این منطقه عملیات گازرسانی اجرا خواهد شد. اجرای این طرح ۱۶ ماهه خواهد بود اما تلاش می‌کنیم حداکثر تا پایان سال آینده، حداقل ۷۰ الی ۸۰ درصد این روستاها از نعمت گاز بهره مند شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …