شنبه , 15 اردیبهشت 1403

شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خود را اهدا کردند

سردار خسرو عروج شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت اولین سالروز شهادت پاسدار مدافع حرم شهید ابراهیم اسمی که در مصلی امام خمینی (ره) فردیس برگزار شد، افزود: شهدای مدافع حرم با اطمینان از پیروزی اسلام وارد نبرد با دشمنان اهل بیت (ع) شدند.

وی ادامه داد: این موحدان سلحشور در جنگ نابرابر از نظر امنیتی ،اطلاعاتی و نظامی به شکلی کار کردند که توانستند  روی پای خودشان بایستندو کسی که روی پای خودش بایستد اطمینان به پیروزی دارد ؛ چه چیزی  که در این میدان موحدان را یاری می کند و جلو می برد معصومیت نسبی و مطلق است؛ معصومیت مطلق برای معصومین ما است اما معصومیت نسبی برای کسانی است که  در راه

خدا پیکار می کنند.

وی اظهار داشت: موحدان از دست،گوش و قلب در مسیر جهاد و کوشش در راه خدا استفاده می کنند .

عروج گفت: اگر کسانی بنشینند این موضوع را تحلیل کنند و تحویل جامعه جهانی بدهند مطمئن باشید مردمی که وجدان دارند حتما در دلشان تصدیق می کنند که این مسیر حق و حقیقت است شهید ابراهیم اسمی  و امثال  آن از همین سبک جنگی استفاده می کنند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای مدافع حرم  مظلومانه و غریبانه با دشمن جنگندید که البته این رزمندگان، سپاه اسلام مقتدر و با عزت و سربلند هستند.

عروج افزود:  شهدای مدافع حرم در عرصه  جهانی پدیده خطرناکی همچون داعش را نابود کردند و در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، حماسه ای بزرگ آفریدند.

در این مراسم اقشار مختلف مردم،خانواده معظم شهداء و امام جمعه و دیگر مسوولان حضور داشتند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …