دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

شهردار: گذرگاه جنوبی محمد شهر کرج در انتظار بودجه ملی است

«مهرداد حسن زاده » روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت:  طرح مطالعاتی کمربندجنوبی کرج تا اشتهارد از اوایل دهه ۹۰ آغاز شده که  برای  اجرای این پروژه اعتبارات استانی جوابگو نیست.

وی بیان داشت:  این پروژه برای اجرا، تملکات، بازگشایی راه ها، ایجاد معابر وتملک اراضی یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و  انتظار می رود از طریق نمایندگان مردم استان  البرز در سطح ملی پیگیری شود.

شهردار محمد شهر گفت: در صورت احداث این پروژه ، افزون بر ترافیک محمدشهر، بخشی از ترافیک استان البرز روان سازی خواهد شد.

تصویت بودجه ۳۶۶ میلیارد تومانی برای محمدشهر

 شهردار محمد شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش  اظهار داشت:  بودجه سال ۱۴۰۱ این شهرداری نسبت به سال جاری از رشد ۷۰ درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد : ۳۶۶ میلیارد تومان اعتبار برای سال آینده این شهرداری تصویب شده که در سال جاری این رقم ۲۰۵ میلیارد تومان بوده است .

شهردار محمدشهر در خصوص  پروژه های عمرانی این شهر  اظهار داشت: از نیمه دوم امسال  باتوجه به وضعیت آب و هوایی، بحث جدول سازی، زیرسازی معابر، روکش دیوار اصلی و لکه گیری معابر انجام شد.

وی  گفت:  اکنون سوله بحران محمد شهر با اهتمام شهرداری آماده بهره برداری است .

شهردار محمدشهر  با اشاره به ضرورت گسترش و تجهیز ایستگاههای آتش نشانی در این منطقه افزود: محمدشهر ۲ ایستگاه آتش نشانی دارد و ساخت و راه اندازی ایستگاه شماره سه آتش نشانی، پروژه مهم دیگری است که حدود چهار سال متوقف مانده بود.

این مسوول به احداث پارکینگ‌طبقاتی  به عنوان یکی از نیازهای  شهرداری اشاره کرد و گفت: بخشی از فضای پارکینگ طبقاتی با هدف جذب سرمایه گذار، تجاری خواهد شد. اما چنانچه سرمایه گذاری اعلام آمادگی نکند، شهرداری خود ورود خواهد کرد.

محمدشهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد.

گذرگاه جنوبی کرج ، آزاد راه شهید همت را به مناطق جنوبی استان البرز متصل می کند که بنا به گفته کارشناسان امور ترافیک با احداث این پروژه حدود ۳۵ درصد ترافیک آزاد راه تهران – کرج – قزوین کاسته می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …