یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مردم برای ریاست جمهوری مرد میدان و جهاد می خواهند

مرضیه وحید دستجردی شامگاه چهارشنبه در همایش تبیین ریاست جمهوری در قانون اساسی که از سوی ستاد سحر انتخابات حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در سالن قلم کرج برگزارشد، افزود: اکنون ایران در شرایط حساس جهانی و منطقه ای قرار دارد زیرا همه منتظرند تا مشارکت مردم در انتخابات را ببینند که چه کسی رییس جمهور ایران می شود.

وی بیان داشت: مقاومت نیروهای فلسطین  و پیروزی بشار اسد با رأی بالا  و شکست نتانیاهو درانتخابات بعد از ۱۲ سال رخ داد و به زباله دان تاریخ پیوست که این اتفاقات برخلاف تصور دشمنان بود و حال منتظر مشارکت مردم ایران در ۲۸ خرداد هستند.

وحید دستجردی با اشاره به اینکه امروز آخرین محور حلقه مقاومت در ایران مربوط به انتخابات ۲۸ خرداد می باشد ، گفت : لازم است همه مردم با مشارکت حداکثری در دور اول ریاست جمهوری ایران را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه شرایط بسیار حساس است، اضافه کرد: امروز در میان مردم به عنوان یک پزشک خدمت می کنم که شور، شوق و هیجان انتخابات در بین محرومان و قشر ضعیف را می بینم  که این اقبال نشان دهنده عمق مشکلات و سختی هایی است که مردم دارند.

وی ادامه داد: ما دولتی جهادی ، مردمی و با برنامه می خواهیم تا کشور را از مشکلات نجات دهد و پول ها را از رانت خواران و مفسدان بازگرداند.

مشاور رییس قوه قضاییه و نخستین وزیر زن در جمهوری اسلامی ادامه داد: امروز مردم ما خواستار تغییر هستند و می خواهند به کسی رأی دهند که کارنامه مشخص داشته باشد، ساده زیست ، پاکدست و با ایمان باشد پس همه در روز ۲۸ خرداد با قدرت و وحدت پای صندوق های رای می رویم. 

وی تصریح کرد: امروز تورم افسار گسیخته ، خطاهای سیاست پولی، کاهش ارزش پول ملی نسبت به گذشته وحشتناک و بی نظیر است.

وی تاکید کرد: مردم هوشیارند و در انتخابات ۲۸ خرداد هوشمندانه عمل می کنند و با رأی بالا رییس جمهوری میدانی و جهادی را انتخاب می کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …