پنجشنبه , 30 فروردین 1403

انتخاب اصلح راه حل خروج از مشکلات جامعه است

غلامعباس ترکی شامگاه چهارشنبه درهمایش تبیین ریاست جمهوری در قانون اساسی که توسط ستاد سحر انتخابات حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی درسالن قلم کرج برگزارشد،اظهارداشت: کشور برای خروج از این وضعیت نیاز به نگاه مومنانه و مسوولانه در کنار نگاه به ظرفیت های داخلی کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه یک نیروی انقلابی و جهادی می تواند در راه حل مشکلات جامعه گام بردار، خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب هم به نگاه راهبردی در این پیچ تاریخی تاکید شده است.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه را ترسیم کرده است که جامعه برای تحقق آن نیاز به خودسازی ، جامعه سازی و تمدن سازی دارد.

وی با بیان اینکه برای عبور از چالش های جامعه نیز در گام دوم انقلاب راه حل ارائه شده خاطرنشان کرد: در قوه قضاییه همه مردم خدمات انجام شده را دیده اند لذا در قوه مجریه نیز در لایه هایی نیاز به مبارزه با فساد و اختلال در مدیریت دارد چون این روند ناکارآمدی دستگاه های اجرایی را به همراه دارد.

وی یادآورشد: دستگاه قضا زمانی برای مبارزه با فساد وارد می شود که پرونده ای تشکیل شده باشد پس برای پیشگیری از این تخلفات در ابتدا باید قوه مجریه نظارت کامل را داشته باشد.

وی به گلوگاه های فساد و چرخه فساد در جامعه پرداخت وافزود: زمانی که نظارت نباشد و چرخه مبارزه با فساد در قوه مجریه وجود نداشته باشد شاهد فرارمالیاتی دانه درشت ها و تولید فساد می شویم که اگر این مشکلات برطرف شود، مشکل بخش بزرگی از کشورحل می شود و توزیع عادلانه ثروت اتفاق می افتد.

معاون سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: ما متاسفانه با باز تولید چرخه جرم ها و قیمت گذاری ها و سبک نادرست حتی در صنعت خودرویی کشور روبرو هستیم که تا نظام قیمت گذاری خودرو اصلاح نشود، این کار درست نمی شود.

وی تصریح کرد: اکنون برخی مسوولان با بی خیالی و رها کردن کار موجب مشکلاتی برای مردم شده اند لذا مردم در انتخابات ۲۸ خرداد به کسی رأی دهند که پای کار مردم بایستد و برای اداره کشور روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد.

ترکی تاکید کرد: مردم ایران باید با حضوری گسترده در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح اولین گام را برای حل مشکلات کشور بر می دارند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …