جمعه , 10 فروردین 1403

انتخابات ۲۸ خرداد را با مشارکت آگاهانه رقم بزنیم

حبیب الله گلمحمدی شامگاه چهارشنبه در نشست با حامیان حجت الاسلام رییسی دراستان البرز اظهارداشت: همه باید مشارکت جدی در انتخابات داشته باشیم، مشارکت نکردن در انتخابات فقط باعث افزایش مشکلات مردم می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: در بین نامزهای ریاست جمهوری باید ببینیم چه کسی ساده زیست و پاکدست و مردمی است و این موضوعات را در تعیین سرنوشت خودمان لحاظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم با رای ندادن، اعتراض خود را بیان کنیم درواقع بزرگترین خیانت را به نسل‌های آینده کرده‌ایم، بیان داشت: روزی می‌رسد که فرزندان ما سوال می‌کنند که چرا در آن مقطع حساس مشارکت آگاهانه‌ای نداشتید تا افرادی ناکارآمد باعث بوجود آمدن مشکلات متعددی برای ما شدند.

وی اضافه کرد: با مشارکت و رای دادن مردم و همچنین درست انتخاب کردن فرد اصلح، مشکلات کشور در بخش هایی چون بیکاری، اشتغال و تعطیلی کارخانه‌ها کاهش محسوس پیدا می کند.

گلمحمدی ادامه داد: مردم ایران رویکرد اشرافی‌گری در جامعه را قبول ندارند زیرا این موضوع مهم با گفتمان امام راحل و انقلاب سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه باعث شده که بسیاری از ظرفیت‌های کشور نادیده گرفته شود، اضافه کرد:  اگر ظرفیت‌های ارزشمند کشور شکوفا شود فکر نمی‌کنم هیچ فقیری داشته باشیم.

وی گفت: در دولت آینده توزیع عادلانه ثروت باید محقق شود و همه منابع باید با عدالت بین مردم توزیع شود.

مسوول ستاد مرکزی ایران توانمند حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری باید در راستای پیشرفت و اشتغال جوانان باشد و ما به دنبال فرار سرمایه‌ها نیستیم و جذب سرمایه‌گذاران را در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: از یک سال پیش موضوع آمایش امکانات موجود در سراسر کشور آغاز شد و در این برنامه، کمبودها و فرصت‌ها و راهکارها احصا شده است.

گلمحمدی یادآورشد: دولت باید برای رفاه مردم تلاش کند و قوه اجرایی موظف است که مشکلات مردم را برطرف کند و جای تعجب است که چرا از امکانات کشور برای حل مشکلات استفاده نمی شود.

وی تاکید کرد: همه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه شرکت می کنیم تا دولتی مردمی و قوی تشکیل شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …