سه شنبه , 1 خرداد 1403

نماینده مجلس: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد به فرمان رهبری لبیک گفتند

علی حدادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا  هدف مشترک حضور رای‌دهندگان در انتخابات ۲۸ خرداد را لبیک گویی به فرمان رهبری معظم انقلاب  دانست و اظهارداشت: در سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست  جمهوری و ششمین دوره انتخابات  شوراهای اسلامی شهر و روستا مردم درپای صندوق های رأی حاضر شدند تا به اهداف پوچ دشمنان نه بگویند.

وی گفت:  با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی و شرایط پرتلاطم  زندگی خانواده‌ها، تصور دشمنان بر این بود که این موضوع اهرم فشار برای شرکت نکردن و ایجاد فاصله بین مردم و نظام می شود.

حدادی بیان داشت: هر چند شرایط زندگی برای بسیاری از مردم طاقت‌فرسا شده اما هموطنان صبور، نجیب، مقاوم و شریف ایران از جمله مردم ولایی و بصیر استان البرز بویژه این حوزه انتخابیه باز هم پای کار آمدند.

 وی بیان داشت: با وجود دلخوری‌ها و گلایه‌مندی‌ها از ناکارآمدی‌ها، مردم باز هم با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد افتخار آفریدند.

وی تصریح کرد: دراین جشن ملی مردم آمدند تا بگویند به آرمانهای امام راحل و شهدا پایبند هستند.

حدادی با اشاره به اینکه حماسه ملی ایرانی ها در روز انتخابات پیام قوی و محکمی برای دشمنان درپی داشت، اضافه کرد: مردمی که دل در گرو این انقلاب دارند و هر جا که نیاز به حضورشان بوده، ایستادند و بار دیگر در کنار هم مشت بر دهان استکبار زدند و با آرای خود سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند.

وی ادامه داد: مردم با شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر حماسه ماندگاری را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

حدادی  گفت: رای اولی ها نیز حضور پررنگ داشتند و همه با رعایت پروتکل های بهداشتی رای خود را به صندوق انداختند و با رای درست و آگاهانه خود الگوی ملت های آزاده و آزادیخواه شدند.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ در مجلس شورای اسلامی ،عنوان کرد: نزدیک به ۲ سال است دشمنان نظام اسلامی تلاش می‌کنند انتخابات را کمرنگ‌ کرده جلوه دهند.

وی به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که حفظ نظام از اوجب واجبات است و یکی از مواردی که برای حفظ نظام لازم است نیز اشاره کرد و افزود: مردم به پای صندوق های رأی آمدند و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

حدادی تاکید کرد: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد حاضر شدند تا فرد صالح، کار آمد، پایبند به آرمان های انقلاب، متدین، امانتدار و توانا در اداره کشور را برای رییس جمهوری انتخاب کنند.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن بودند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری روز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری کردند.

پیشنهاد ما به شما

چالش‌های جراحی لگن و ران

به محل اتصال استخوان‌های مجاور و متصل به یکدیگر مفصل می‌گویند. اگر این بخش فاقد …