شنبه , 8 اردیبهشت 1403

مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب فاطمی است

حجت الاسلام و المسلمین سید حجت پیغمبری در دومین گردهمایی تبیین مکتب حاح قاسم سلیمانی و نهمین یادواره شهدای سازمان اتکا که در سالن بهشت آرامستان بهشت سکینه استان البرز برگزار شد، افزود: هر کسی در مکتب اهل بیت(ع) بزرگ شود صاحب مکتب می شود.

وی با بیان اینکه مکتب یعنی آموزشگاه، اظهار داشت: سردار سلیمانی در مکتب اهل بیت (ع) بزرگ شد و صاحب مکتب شد و هر کسی بخواهد نسبت به نظام ، انقلاب و کشور خدمت کند باید در این آموزشگاه آموزش خدمت، ایثار، تلاش و خستگی ناپذیری، اقتدار در مقابل دشمن، نترسیدن،شجاعت و شهامت و در میدان بودن و شب و روز نشناختن را ببیند.

وی افزود: این انسان وارسته چنان در مکتب اهل بیت (ع) و ولایت ذوب شده بود که صاحب مکتب شد و این افتخار را از مکتب فاطمی به دست آورده است.

پیغمبری بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد شهید یعنی زنده نگه داشتن پیام شهید که یکی از آن ها ولایتمداری است و وظیفه ما امروز این است که برای تحقق تدابیر حکمیانه ولی امر مسلمین عمل کنیم و تلاش کنیم.

وی گفت: در این راستا سازمان اتکا جزو سازمان های موفقی است که برای تحقق تدابیر ولی امر مسلمین جهان قدم های موثری در دراستای ارایه خدمت به جامعه هدف وتامین معیشت نیروهای مسلح و خانواده های آن ها برداشته است.

سازمان اتکا ۱۳۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …