چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

۳۳ زندانی ندامتگاه مرکزی کرج آزاد شدند

به گزارش روز شنبه  روابط عمومی اداره کل دادگستری استان البرز، در ادامه بازدیدهای دوره ای رییس کل دادگستری استان البرز، حسین فاضلی هریکندی  با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج، مسایل و مشکلات زندانیان حوزه قضایی شهرستان فردیس را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار که با حضور معاون قضایی نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان، رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب فردیس و ۱۴ نفر از قضات این حوزه قضایی صورت گرفت، با  ۴۱۰ زندانی که شامل ۲۹۰ محکوم و ۱۲۰ متهم بودند دیدار و گفت و گو انجام شد.
فاضلی هریکندی در تشریح این بازدید با اشاره به اینکه پس از استماع اظهارات مددجویان، دستورات لازم برای پیگیری صادر شد، گفت: عمده درخواست‌ها مربوط به تسریع در رسیدگی، کاهش مبلغ قرار تامین و درخواست مرخصی بود.
وی افزود: با دستورات صادره ۳۳ نفر از زندانیان با استفاده از اقدامات ارفاقی نظیر مرخصی میان دوره و پایان حبس و پابند الکترونیک آزاد شدند.
در این دیدار فاضلی هریکندی پس از بررسی وضعیت کلی فردیس از حیث سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری و ارایه گزارش توسط مدیر کل زندانهای استان، تصریح کرد: همکاران قضایی نباید به این بازدیدها اکتفا کنند و به صورت دوره ای از زندان بازدید کرده و سعی کنند بازدیدها مثمر ثمر، اثربخش و دارای خروجی باشد.
رییس کل دادگستری استان البرز ادامه داد: گاهی در مواردی از نظر قانونی نمی‌توانیم کاری برای زندانی انجام دهیم ولی همین که حرف فرد محبوس شنیده شود و وی احساس نکند فراموش شده کار ارزشمندی انجام شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …