شنبه , 8 اردیبهشت 1403

اجرای طرح «یاران آسیب ستیز» در البرز

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: برای افزایش تاب آوری اجتماعی طرح «یاران آسیب ستیز» در ۲ مرحله در البرز اجرا شد.

اجرای طرح «یاران آسیب ستیز» در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، رضا البرزی افزود: در این طرح، جمعیت هلال‌احمر استان البرز در زمینه آموزش‌های اجتماعی برای همه گروه‌های سنی بخصوص دختران ۲۵ تا ۴۰ سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش آفرینی کرد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ادامه داد: براین اساس جمعیت هلال احمر آموزش‌های خود را در زمینه بحران و بلایای طبیعی به خانواده‌ها و محلات منتقل می‌کند تا تاب‌آوری از این طریق محقق شود.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بابیان اینکه در مرحله اول و دوم طرح «یاران آسیب ستیز» ۲۲۰ نفر از دختران ۲۵ تا ۴۰ سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از آموزش‌های هلال‌احمر استان البرز بهره‌مند شده‌اند، گفت: در مرحله سوم نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده سهمیه این استان یک هزار نفر خواهد بود.

البرزی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با همکاری جمعیت هلال‌احمر طرح یاس (یاران آسیب ستیز) را طراحی کرده که در آن نیروی انسانی، مدجویان کمیته امداد هستند که به‌عنوان مسوولان و رابطان خانه‌های هلال‌احمر در حاشیه شهرها، سازماندهی و آموزش همگانی، امدادی، اجرای طرح پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی و تشکیل تیم‌های موردنیاز در زمان وقوع حوادث به‌کارگیری می‌شوند.
او، ارتقای عزت‌نفس و پذیرش مسوولیت اجتماعی در بین مخاطبان، توانمندسازی رفتاری، ارتباطی و فرهنگی مددجویان، حضور مخاطبان در عرصه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، ایجاد انگیزه در زمینه امداد و کمک‌های اولیه، آشنایی با حوادث و سوانح، را از اهداف اجرای طرح یاس (یاران آسیب ستیز) برشمرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …