شنبه , 8 اردیبهشت 1403

ترافیک معابر استان البرز همزمان با بازگشایی مدارس ۲۰درصد افزایش یافت

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، به نقل از پلیس؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور با اعلام آمادگی پلیس راهور البرز برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی بازگشایی مدارس، اظهار داشت: به همین منظور در روزهای ابتدایی بازگشایی از حضور صد در صدی ماموران در معابر منتهی به مدارس استفاده کردیم.

وی از افزایش 20 درصدی ترافیک معابر البرز همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: طی 2 روز گذشته که شاهد بازگشایی مدارس بوده ایم، گره ترافیکی در برخی از معابر شهر کرج که منتهی به مدارس بوده وجود داشته که برای کاسته شدن از ترافیک شهری نیازمند همکاری هرچه بیشتر خانواده‌ها هستیم.

سرپرست پلیس راهور استان البرز با بیان اینکه پلیس راهور با تمهیدات ویژه آماده روانسازی و تسهیل ترافیک شهری است تا دانش آموزان و معلمان عزیز، به راحتی به مراکز آموزشی برسند، بیان کرد: با توجه به حساسیت رفت و آمد دانش آموزان به مدارس، جلسات متعددی ویژه ایمنی تردد دانش آموزان در حوزه سرویس مدارس و آموزش مباحث ترافیکی برای دانش آموزان با مسئولان امر داشته ایم.

این مقام انتظامی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از والدینی که قصد رساندن دانش آموزان به مدارس را دارند تاکید و تصریح کرد: این عزیزان توجه داشته باشند که اصرار بر پیاده کردن فرزندشان در جلوی درب مدرسه باعث انسداد معبر و ایجاد ترافیک می شود.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …