یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

سارقان شرور استان البرز در ابتدای تعطیلات روانه زندان شدند

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج ،   سردار  عباسعلی محمدیان در دیدار با مسئولان قضائی استان با تبریک فرارسیدن ماه بهار قرآن و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: الحمدالله با تعامل و همکاری که میان پلیس و دستگاه قضائی وجود دارد، البرز از امنیت قابل قبولی برخوردار است.

وی با تقدیر از همکاری عالی دستگاه قضائی با پلیس البرز، بیان کرد: نتیجه تعامل همکاری بین پلیس و دستگاه قضائی در مرحله اول امنیت و در مراحل بعدی تسریع در انجام امور مردم است.

سردار محمدیان با تاکید بر برخورد جدی با جرایم خشن در استان ادامه داد: ان‌شاالله با تداوم و افزایش همکاری های بین 2 دستگاه، هم با مخلان امنیت مبارزه جدی می‌شود و هم احساس امنیت در بین شهروندان تقویت خواهد شد.

این مقام انتظامی از کاهش محسوس برخی جرائم و افزایش کشفیات در نوروز 1401 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با تلاش پلیس و سایر نیروهای امنیتی، شاهد بودیم که این توفیقات علی رغم افزایش 45 درصدی مسافرت‌ها به دست آمده است.

سردار محمدیان با اشاره به برگزاری طرح های مبارزه با سرقت در سطح استان به ویژه در ایام نوروز، اظهار داشت: با پشتیبانی عالی مراجع قضائی استان از اقدامات نیروی انتظامی، در سال گذشته و روزهای ابتدایی امسال، بسیاری از سارقان شرور روانه زندان شدند.

در  این دیدار “حسین فاضلی” رئیس کل دادگستری استان البرز با تقدیر از حضور مسئولان پلیس استان تصریح کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی کارگزاران عدالت در جامعه هستند و باید با همدلی و همکاری بین 2 دستگاه احساس امنیت در استان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به همسویی ماموریت‌های پلیس و دستگاه قضاء ادامه داد: ان‌شاالله با تعامل، همفکری و درک مشترک در انجام امور مردم موفق عمل کنیم.

فاضلی از اقدامات نیروی انتظامی برای ایجاد فضای امن در سطح استان در ایام نوروز تقدیر کرد و اظهار داشت: پشتیبانی مراجع قضائی استان از ماموریت های پلیس با قدرت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …