شنبه , 1 اردیبهشت 1403

برپایی جشنواره کودک و دانش‌آموز تا ۳۰ آذر در البرز

به گزارش خبرنگار مهر، البرز فریدون محمدی ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روند برگزاری جشنواره گردشگری کودک و دانش‌آموز در کاخ مروارید اظهار کرد: این جشنواره که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده در دو بخش کودک و خانواده و دانش آموزی برگزار می‌شود که در فاز اول نمایشگاه سوغات، صنایع دستی و بازی و سرگرمی برای کودکان برپاست و از چهارم آذر به بعد با آغاز هفته پژوهش وارد فاز گردشگری دانش‌آموزی می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ادامه داد: در این بخش علاوه بر فضای نمایشگاهی، فضای کارگاهی هم برای تورهای دانش‌آموزی دایر است که با انواع صنایع‌دستی استان‌های مختلف با آموزش مربیان این رشته‌ها در کارگاه‌ها از نزدیک آشنا می‌شوند. موارد دیگری از جمله استیج «فریاد شادی» برنامه‌های شاد و متنوعی را برای کودکان فراهم کرده است.

محمدی با اشاره به اینکه معرفی جاذبه‌های گردشگری البرز و ایران به صورت ویدئو پروژکتور و تصاویر صورت می‌گیرد، افزود: هدف این است که کودکان به همراه خانواده و همچنین دانش‌آموزان در این فضا با انواع صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری آشنا شوند و محوطه کاخ مروارید نیز با دارا بودن فضای سبز وسیع و دریاچه بزرگ امکان گردش و اوقات خوش را برای کودکان و خانواده‌ها فراهم می‌آورد.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۳۰ آذر همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر در محوطه کاخ مروارید مهرشهر کرج برپاست.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …