پنجشنبه , 30 فروردین 1403

پویش نوجوان پلاس در البرز آغاز شد

سید جلیل موسوی روز شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز، افزود:  دانش آموزان در این پویش می توانند به تهیه کلیپ در قالب استندآپ، لب‌آهنگ، مجری‌گری، گویندگی، دوبله طنز و جدی و فیلم کوتاه اقدام کنند که به بهترین آثار جوایزی تقدیم می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج دانش آموزی تحت عنوان «امسال نوجوان انقلابی، پیشگام گام دوم انقلاب خواهد بود»  تعیین شده است، اظهار داشت:  ۱۰ عنوان برنامه برای این هفته پیش بینی شده است.

رییس بسیج دانش آموزی استان البرز  برخی برنامه‌ها را مشترک بین استان و سازمان بسیج دانش آموزی کشور عنوان کرد و گفت: برگزاری یادواره شهید فهمیده در بهشت‌زهرا، تهیه و تولید نماهنگ کشوری «هم آوا» و انتشار آن در قالب تیزر و نماهنگ در کانال‌های مختلف فضای مجازی از جمله این برنامه ها می باشد.

موسوی افزود: صدور بیانیه استانی به مناسبت هفته‌ی بسیج دانش‌آموزی، برگزاری نشست به همین مناسبت در فضای مجازی، برگزاری پدافند غیرعامل و سخنرانی اساتید این عرصه در فضای مجازی، اعزام سخنران به مناسبت هفته‌ی بسیج دانش‌آموزی به مدارس و برنامه‌ی اردوی یک روزه برای فرمانده واحدهای بسیج دانش آموزی و شورای واحدها در سطح حوزه‌ها از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی می باشد.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های هفته بسیج انجام پویش دنیای بدون آمریکا به شکلی که دانش‌آموزان مصاحبه‌ای با اقشار مختلف جامعه خواهند داشت و نظرات اقشار را در خصوص نام این پویش می پرسند و در قالب کلیپ ارسال کنند، حضور در نماز جمعه و قرائت میثاق‌نامه توسط دانش‌آموزان در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه در سطوح شهرستان‌ها است.

رییس بسیج دانش آموزی استان البرز تقدیر از دانش‌آموزان نخبه‌ی بسیجی همزمان با افتتاحیه‌ لیگ علمی پایا، اجرای سرودهای خیابانی، برنامه‌های ورزشی از جمله کوه پیمایی و سایر برنامه‌های ورزشی، گلباران مزار شهداء، تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی به مناسبت ایام، برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی و عکاسی، پخش سرود بسیج دانش آموزی و تولید محتوا برای آشنایی با خدمات بسیج دانش آموزی را از دیگر این برنامه ها برشمرد.

وی بیان داشت: از دیگر این برنامه‌ها اختتامیه طرح یاوران ولایت، تقدیر از برگزیدگان یاوران ولایت و مهم‌تر از همه‌ ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان به خصوص در قالب فضای مجازی به دلیل تعطیلی مدارس و فضای جاری کشور است که نیاز است که هر چه بیشتر نسبت به این نسل آینده ساز توجه ویژه‌ای داشته باشیم و در راستای ایجاد یک تمدن نوین اسلامی با کمک این قشر بر اساس بیانیه‌ی گام دوم بتوانیم گام‌های موثری را برداریم.

موسوی به برخی از تحرکات دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در این ایام با برنامه‌های گردان های سایبری بسیج دانش آموزی در عرصه برهم زدن نقشه های استکبار جهانی و دشمنان اقدام می شود.

وی یادآور شد که در این هفته با خانواده برخی از شهدای دانش آموز از جمله خانواده شهید فهمیده دیدار خواهیم داشت.

استان البرز در دوران دفاع مقدس ۳۷۶ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …