یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

تحول در ساختار سازمانی حاکمیت روحیه جهادی سردار سلیمانی را می طلبد

یداله مالمیر در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: مطالعه و بهره مندی  مدیران و مجریان دستگاه های اجرایی از سخنرانی ها و وصیت نامه این شهید بزرگوار مشکلات اداری به ارث رسیده از سال های دور و نزدیک را برطرف و پویایی جامعه را به ارمغان خواهد آورد.

وی ،  استفاده از الگوی اخلاقی و اعتقادی مکتب شهید سلیمانی که در داخل و خارج از مرزها از محبوبیت بالایی برخور دار است را بهترین راهکار در رفع چالش های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه ذکر کرد.

شیوه مدیریتی سردار راهگشا پیشگیری از  چالش های نظام اداری

رییس انجمن صنایع  همگن نساجی ، پوشاک و چرم البرز  تصریح کرد: برخورداری از شیوه مدیریتی سردار ظلم ستیز سپاه اسلام ، اقدامی راهگشا در پیشگیری از شکل گیری چالش ها در نظام‌ اداری است.

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری مدیران دستگاه های اجرایی کشور از تجربیات ارزشمند شهید سلیمانی در بحث مدیریت کارآمد گفت: ولایت مداری، اخلاص، شجاعت و نگاه فرا جناحی از جمله ویژگی های این شهید بزرگوار بود.

رییس انجمن صنایع  همگن نساجی ، پوشاک و چرم البرز  گفت: وجود این ویژگی ها در ظاهر و باطن سردار سلیمانی با اوج دلبستگی مردمی همراه شد و به همین جهت اقشار مردم‌ از گروه های مختلف جامعه در مراسم تشییع و در آیین های بزرگداشت این شهید والا مقام حضوری چشمگیر و کم سابقه داشتند و یاد و خاطره  شهید والامقام  را ارج نهادند.

وی در ادامه این گفت و گو با اشاره به اینکه طی چهار دهه گذشته تغییراتی در روش های  مدیریتی دستگاه های اجرایی برای همخوانی با نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است گفت: با این حال ضروری است که این تغییرات تا حاکمیت کامل روحیه جهادی در ادارات و سهولت در ارایه هرچه بهتر خدمات به جامعه ادامه یابد.

 مالمیر بیان داشت:  در شهریور ماه سال جاری شاهد ابلاغ اصول دوازدهگانه رییس جمهور با عنوان‌ نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی بودیم که این مهم بستر مناسبی را برای رفع چالش های اداری فراهم‌کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد: تسریع در تداوم اجرای مفاد این ابلاغیه با اتخاذ تدابیر موثر در پیشگیری از شکل گیری تعارض منافع اشخاص حقیقی و حقوقی همراه شود و روحیه جهادی مورد نظر سردار دلها شهید قاسم سلیمانی در نظام اداری کشور را  به معنای کامل کلمه تجربه کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …