شنبه , 15 اردیبهشت 1403

استاندار: پیشرفت البرز مستلزم تلاش شبانه‌روزی است

مجتبی عبدالله روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نظرآباد افزود: دولت مردمی آیت الله رییسی با نگاه دولت مردمی و قوی فعالیت خود را آغاز کرده است و ما باید در چارچوب اهداف و سیاست‌های این دولت  همگام باشیم.

وی ادامه داد: باید تمام مدیران استان البرز یک روز در هفته را به صورت خاص به دیدارهای چهره به چهره با مردم اختصاص دهند و با دید مثبت و شکیبایی به چاره اندیشی برای حل مسایل آنان بپردازند.

عبدالله افزود: افزایش رضایتمندی مردم از تلاش ها و خدمات خادمان خود، ماموریت اصلی ما است ضمن اینکه مهمترین معیارهای انتخاب و انتصاب مدیران را مردمی بودن، دل در گرو انقلاب و شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم آنها می دانیم.

وی با بیان اینکه مدیران به حل مسایل و موضوعات پرسنل و راه اندازی تعاونی های مسکن و مصرف بپردازند، اظهار داشت: فساد ستیزی باید مهمترین دغدغه ما باشد همچنین از مدیران استان البرز انتظار داریم در جهت امیدافزایی درجامعه و ارایه گزارش عملکرد به مردم، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

عبدالله با بیان اینکه ایجاد تحرک انقلابی در حوزه های مختلف و در مسیر توسعه ضرورت دارد، افزود: باید تمام امور را در سایه وحدت، انسجام و یکپارچگی و تلاش و خردجمعی به بهترین نتیجه برسانیم.

استاندار البرز گفت: نظرآباد در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و تولیدی ظرفیت های فراوانی دارد که باید مد نظر قرار گیرد.
در پایان این مراسم حسین بغدادی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد معارفه شد و از تلاش های ارسلان قاسمی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …