پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

ترویج فرهنگ خیرخواهانه همراهی بخش دولتی و خصوصی را می طلبد

یداله مالمیر روز یکشنبه  در دومین نشست هماهنگی برگزاری همایش نقش فعالان اقتصادی در مسوولیت های اجتماعی با اشاره به نقش بخش خصوصی در کاهش مشکلات حوزه بهداشت و درمان‌ ، هدف از برگزاری اینگونه نشست ها را تقویت مشارکت های اجتماعی با استفاده از شناسایی و جهت دهی به ظرفیت های خیرین سلامت ذکر کرد.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری هرچه بیشتر میان نهادهای دولتی و غیردولتی البرز ، فرهنگ تشویق و ترغیب آحاد مردم برای مشارکت در گسترش فعالیت خیرخواهانه در حوزه سلامت را درپی خواهد داشت. 

نایب رییس اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر گسترش همکاری اتاق بازرگانی البرز و خیرین حوزه سلامت در بهبود خدمات بهداشتی و درمانی گفت: در این راستا ضروری است خدمت رسانی ها به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر بستری در بیمارستان ها مورد توجه خاص قرار گیرد.

وی بر ضرورت همکاری خیرین  حوزه سلامت به ویژه در شرایط کرونایی تاکید کرد و افزود: هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند در تامین زیرساخت های حوزه سلامت قدم بر دارد و در این راستا مشارکت خیرین بخش خصوصی در کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی بسیار موثر است.

مالمیر با اشاره به گستردگی کار در حوزه سلامت گفت: مشارکت تمامی گروه ها و سازمان های مردم نهاد و حضور شایسته فعالان بخش خصوصی درحوزه سلامت بستر مناسبی را برای احداث بیمارستان های جدید و خرید تجهیزات پزشکی فراهم می آورد.

وی برنامه ریزی برای دعوت از خیرین در همایش نقش فعالان اقتصادی در مسوولیت های اجتماعی در حوزه سلامت استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در البرز  مقدمات برپایی همایشی  در این زمینه تا کمتر از یک ماه دیگر  فراهم شده است.

استان البرز دارای سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی  است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …