جمعه , 14 اردیبهشت 1403

استاندار قزوین: امکانات لازم در مسیر کارآمدی بانوان فراهم شود

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز شنبه در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در استانداری که به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد، با اشاره به نقش موثر زنان در خانواده و تربیت جامعه، افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با تأکید و توجه به تحکیم نهاد خانواده و توجه به اخلاق امکانپذیر است زیرا اخلاق به عنوان نقطه مشترک تمامی باورها و موضوعات اجتماعی منشأ اثرگذاری و مقبولیت در جامعه می باشد.  

وی افزود: وجود مقدس حضرت زهرا(س) نشان داد که حتی در مدت زمان کوتاه زندگی دنیا هم می‌توان در کل تاریخ منشأ توجه و تأثیر بود.  

استاندار قزوین اظهار داشت: فضای اداری و کاری نشانگر تساوی میان مرد و زن است اما این تساوی الزاما تشابه حقوق این دو محسوب نمی شود و لازم است با توجه به مقتضیات و شرایط با عناوین مختلف امکانات لازم در مسیر کارآمدی بانوان فراهم شود و در این خصوص تسهیل‌گری گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز در این جلسه، گفت:ایفای نقش اجتماعی زنان در کنار نقش‌های خانوادگی آنها نشان از تکامل گرایی بانوان ایرانی دارد.

رقیه نانگیر گفت: زنان همواره در کنار مردان در اجرای سیاست‌های مختلف نظام از جمله اقتصاد مقاومتی و مدیریت نقش موثر داشته اند.  

نانگیر خاطر نشان کرد: الگوهای دینی بانوان ایرانی همواره در جوامع مختلف زبانزد بوده اند و ما نیز به عنوان بانوی ایرانی به این مهم افتخار می‌کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …