یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

نوزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در بقاع متبرکه البرز برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز روز جمعه در خصوص برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی به خبرنگاران گفت: این همایش با توجه به شرایط خاص شدید کرونایی در استان به صورت محدود در بقاع متبرکه استان برگزار شد که متمرکز استانی آن در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی افزود: بزرگترین اجتماع شیرخوارگان حسینی که همه ساله در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می شود، امسال با عنوان پویش «دستان کوچک» در روز چهارم ماه محرم از ساعت هفت صبح آغاز شد.

وی اظهار داشت: این برنامه ها با توجه به شرایط موجود در فضای باز بقاع اجرا شد و قرائت زیارت نذرنامه در این برنامه ها با شعار «هر منزل یک حسینیه» به صورت مستقیم از شبکه ها و صفحه های رسمی بقاع متبرکه پخش شد.

وی گفت: رساندن فریاد مظلومیت شیرخوار کربلا و محکوم کردن کشتار کودکان بیگناه مهمترین هدف برگزاری این همایش در هر سال می باشد.

دشتکی با بیان اینکه بیماری کووید ۱۹ در جهان و کشور حاکم است ولی روصه اباعبدالله الحسین (ع)‌ تعطیلی ندارد، افزود: تلاش شد تا بتوانیم با برگزاری محدود این مراسم یاد و خاطره ۶ ماهه کربلا زنده نگاه داشته شود.

همزمان با برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی ۷۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های محروم توزیع شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …