دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

۲۲۰ تشکل غیر دولتی همراه مردم البرز در شرایط سخت کرونایی شدند

نادر بیننده روز جمعه به مناسبت  روز تشکل های مردم نهاد در گفت و گو با ایرنا افزود: مجوز فعالیت این تشکل های مردم نهاد  از سوی استانداری، فرمانداری های تابعه، اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی و پلیس امنیت صادر شده است. 
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز  گفت: از زمان شروع ویروس کرونا، تشکل های مردم نهاد البرز نقش پررنگی در توزیع بسته های غذایی و بهداشتی برای خانواده های نیازمند داشته اند. 
وی بیان داشت: کمک به تجهیز بیمارستانها از اقدامات دیگر این  تشکل های غیر دولتی است.
بیننده گفت:عمده این کمکها شامل برنج، ماکارونی، روغن و حبوباتمواد بهداشتی و شوینده شامل الکل، ماسک، گان، وایتکس، دستمال، مواد شوینده، دستکش و همچنین توزیع غذای گرم بوده است. 

وی در ادامه اظهار داشت: دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم با ابرچالش های متعددی دست به گریبان است و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست ، مشکلات خودساخته از یکسو و نامهربانی های طبیعت، همچون خشکسالی، سیل، زلزله  از سوی دیگر، مدتی ست که مردم نجیب سرزمین مان را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.
وی افزود: اینک که جهان در روزگار سختی به سر می برد، نقش انسان های نوع دوست پررنگ تر از گذشته است و نیاز جامعه به ایشان، بیش از پیش احساس می شود. انسان هایی که با تاسی از رسولان الهی مرزهای انسانیت را با عملشان تعریف کرده و یک بار دیگر نگاه جهانیان را به ارزش های انسانی معطوف ساخته اند. 
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز یاد آورشد: اقدامات تاثیر گذار نیک اندیشان و نیک کرداران عزیز کشورمان نیز ، خصوصا در ماه های اخیر که در قالب کمک های مومنانه یاری گر هموطنان  آسیب دیده خود بوده اند، بیش از گذشته ما را به آینده امیدوار می کند .
وی اضافه کرد: اکنون که در آستانه بیست و دوم مرداد ماه  روز تشکل های مردم نهاد  قرار گرفته ایم، این روز را بهانه می کنم تا  خالصانه ترین درود خود را تقدیم انسان هایی کنم که بی هیچ توقعی و با نیتی مخلصانه عمر خود را پای آرمان های انسان دوستانه خرج  می کنند، و هیچ چشمداشتی جز رضای باری تعالی ندارند.

در استان البرز ۴۶۷ تشکل مردم نهاد فعالیت دارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …