جمعه , 14 اردیبهشت 1403

۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز توزیع شد

حجت‌الاسلام «علی دشتکی»  عصر  پنجشنبه در گفت وگو  با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در قالب برگزاری رزمایش تبرکات مهدوی با همکاری مرکز افق امامزاده محمد(ع)، حوزه ۲۱۷ بسیج و سپاه ناحیه امام سجاد(ع) و گروه‌های جهادی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به همراه جشن مولودی‌خوانی و سخنرانی برگزار شد، اظهارداشت: ارزش هر یک از بسته‌های معیشتی ۵۰۰ هزار تومان و شامل اقلامی چون برنج، حبوبات، ماکارونی، روغن و گوشت‌ گرم است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایام شعبانیه پنج هزار بسته معیشتی در امامزادگان کرج توزیع شده است.

دشتکی در ادامه از اجرای طرح قرار دوازدهم در بقاع مبترکه البرز خبر داد و گفت: با اجرای این طرح دوازدهم هرماه ۱۱۰ بسته معیشتی به همت مهدی‌یاوران البرز تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز تصریح کرد: در واقع با اجرای این طرح ۱۱۰ مهدی‌یاور سفیر تهیه بسته‌های کمک معیشتی می‌شوند و در نهایت اگر کمبودی بود مراکز افق امامزادگان نیز همکاری می‌کنند و بسته‌های معیشتی تأمین و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تأکید کرد: طرح قرار دوازدهم با توجه به ضرورت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح در قالب مهدی‌یاور می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به همراه واژه قرار دوازدهم به شماره ۱۰۰۰۰۱۱۴۲۶۱ پیامک و در این طرح مشارکت کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …