جمعه , 10 فروردین 1403

دستگاه نظارتی به واگذاری زمین برای احداث پناهگاه سگ‌های بلاصاحب حلقه‌دره ورود کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، جواد چپردار در جلسه روز سه شنبه شورای شهر  با اشاره به نطق پیش از دستور دبیر جلسه  موضوع واگذاری زمین در حلقه دره به یک مرکز خیریه  پرداخته بود، اظهار داشت : بنده به عنوان عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست و ناظر سازمان، از ورود دستگاه نظارتی به موضوع مطلع هستم.

وی افزود:دستگاه نظارتی به موضوع احداث پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در حلقه دره که طی قراردادی از سوی شهرداری کرج با یک مرکز نیکوکاری انجام گرفته ورود کرده است.

چپردار با اشاره به اینکه از شهرداری کرج انتظار این است که تذکر دبیر شورا را ثبت و در کوتاه ترین زمان به آن پاسخ دهد، افزود در این خصوص مکاتباتی انجام شده و در حال جمع آوری مدارک و مستندات هستیم.

رئیس شورای شهر کرج همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت عملکرد سامانه 137 در شهرداری پرداخت و اذعان کرد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مستقیم شهروندان با شهرداری که مشکلات و درخواست های مردم را احصاء و اعلام می کند باید در رأس توجه مدیران قرار گیرد.

چپردار تاکید کرد: مدیران کم توجه به این سامانه و درخواست‌های اعلامی از سوی شهروندان مورد ارزیابی و تذکر قرار خواهند کرد.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …