دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

برگزاری جشن تکلیف سیاسی رأی اولی ها در البرز

به گزارش روز جمعه ایرنا در این جشن، دانش آموزان رأی اولی البرز کیک تکلیف بلوغ سیاسی برش دادند و شمع بهار تولد انتخاباتی خود را فوت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز دراین آیین گفت:  امروز ۶۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر رأی اولی این استان با شعار “من رأی می دهم”» در حال شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

فرشته فهمیده اظهار داشت: دانش آموزان رأی اولی البرز در انتخابات ۲۸ خرداد به میدان آمده اند تا به جهاد و فرمان سیاسی- اجتماعی رهبر معظم انقلاب لبیک گویند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان رأی اولی با حضوری پرشور و آگاهانه برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران رقم می زنند تا رییس جمهور آینده ایران اسلامی با رأی بالا با مردم دنیا سخن بگوید.

فهمیده  با اشاره به اینکه در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند،یادآورشد: نسل نو همگام با سایر اقشار مردم می آید تا خط قرمز روی اهداف ضد اسلامی  دشمنان بکشد و در مشارکت سیاسی نمره بیست را در کارنامه ملی انتخابات ۲۸ خرداد با انتخاب اصلح به  ثبت برساند.

وی ادامه داد: دانش آموزان رأی اولی در نخستین تجربه مشارکت سیاسی خود در تعیین سرنوشت ملی در کنار مادران، پدران، برادران و خواهران خویش حضور پیدا می کنند تا بگویند ایران را دوست دارند و سرباز انقلابند.

فهمیده اضافه کرد: به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان رأی اولی در زمینه مردم سالاری دینی و انتخابات، وبینارهای روشنگری با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح در بستر شبکه شاد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

وی راه اندازی پویش های انتخاباتی با عنوان ” من رأی می دهم” ، ” رای من، سرنوشت من” ، “من ایران را دوست دارم و سرباز انقلابم” مسابقه، عکس نوشته، پادکست، دلنوشته، نماهنگ، سرود ، تهیه و انتشار توصیه های امام راحل، شهدای گرانقدر از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبرمعظم انقلاب درخصوص انتخابات، حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح را از جمله ویژه برنامه های فرهنگی –تربیتی معاونت پرورشی و فرهنگی در بستر شاد برای دانش آموزان رأی اولی ذکر کرد.

وی تاکید کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است زیرا همه ما باید با مشارکت در عرصه های ملی و انقلابی نسبت به امام و شهدا ادای دین کنیم و به سرنوشت کشور اهمیت دهیم.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر بوده که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …