یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار البرز : هیچ قصوری در رفع دغدغه های مردم پذیرفتنی نیست

عزیزاله شهبازی عصر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه البرز افزود: یکی از موضوعاتی که اکنون نگرانی و دغدغه مردم استان محسوب می شود قطع شدن آب و برق است که برای این موضوع جلسات تخصصی برگزار شد و از مسوولان مربوطه خواستیم تا تدابیر ویژه ای داشته باشند و از اختیارات خود و تخصیص هایی که برای این منظور گرفتیم، بهره برداری کنند.

وی ادامه داد: امسال نیز درصدد هستیم با مدیریت صحیح اعتبارات و تخصیص ها و جلب توجه ملی روند شتابان توسعه البرز  را با برنامه و خرد جمعی تداوم بخشیم.

شهبازی گفت:  سال گذشته البرز در سایه تعامل و انسجام توفیقات ارزنده ای را کسب کرد که بویژه در حوزه راه ها و ارتقا زیرساخت ها موجبات رضایت و خرسندی مردم فراهم شد.

وی  با قدردانی از همراهی ها و پشتیبانی های مسوولان قوای مقننه و قضاییه در البرز، بیان داشت: سال گذشته با رایزنی ها، پیگیری ها و همکاری های صورت گرفته توانستیم حق آبه البرز را از محل سدهای مستقر در استان دو برابر کنیم.

وی افزود: البته در جهت ایجاد زیرساخت و بستر لازم جهت بهره‌برداری از این سهمیه نیز اقدام شد و عملیات اجرایی تصفیه خانه ای در استان آغاز شد که ۶۰ درصد نیز پیشرفت داشته است.

استاندار البرز یاد آورشد: در خصوص تخصیص بودجه نیز در البرز کار بزرگی صورت گرفت و موفق شدیم اعتبارات شهرستان های کمتر برخوردار استان را افزایش دهیم تا زیرساخت های لازم را  برای  رفاه مردم و تحقق توسعه همه جانبه ارتقا دهیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …