جمعه , 14 اردیبهشت 1403

البرز از ظرفیت های اقتصادی خود بهره چندانی نمی برد

 علی حدادی  عصر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه البرز افزود: برای  ایجاد اشتغال و حمایت  از تولید به معنای واقعی باید  تسهیلات درست در البرز ارائه شود.

وی بیان داشت: امروز تمام  مشکلات البرز نشات گرفته از آن است که طرح های تولیدی بزرگی در این استان به سرانجام می رسد اما دفاتر مرکزی این واحدهای تولیدی در تهران است که منابع آنها به

پایتخت می رود.

این نماینده مجلس اظهارداشت:  البرز با ۲ سد طالقان و امیر کبیر می تواند منابع خوبی را برای توسعه خود جذب کند. 

حدادی در ادامه به بحث بودجه ۱۴۰۰ پرواخت و افزود: در بودجه ۱۴۰۰ تغییراتی را شاهد بودیم که با دقت نظری که در مجلس درحال انجام است امیدواریم به نتایج خوبی برسیم. 

وی در مورد مشکلات اخیر دامداران استان البرز در بحث گرانی سبوس و تامین آن، افزود: جمعیت دام استان البرز از نظر تعداد کمتر از خیلی از استان های دیگر است اما در تولید شیرخام رتبه هشت کشور از آن البرز است. 

حدادی یاد آورشد: توازنی که باید در ارتباط با قیمت خوراک دام و دیگر هزینه های دامداری وجود داشته باشد، در این مورد اعمال نشده و سبب بروز مشکلات زیاد برای دامداران استان شده است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد ، ساوجبلاغ  و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: البرز دارای عقب ماندگی هایی در اعتبارات است که باید جبران شود.

توجه به اعتبارات مناطق محروم و هزینه ای استان البرز از دیگر مواردی بود که ازسوی نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی درنشست شورای برنامه ریزی و توسعه البرز مورد تاکید قرارگرفت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …