شنبه , 8 اردیبهشت 1403

طرح نمونه ” کسب و کار خانواده‌محور پایدار ” در بروجرد اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا، انسیه خزعلی شامگاه پنجشنبه در نشست با خبرنگاران بروجرد اظهار داشت: در سفر به این شهرستان و دیدارهایی با بانوان، با توانمندی‌های این قشر آشنا شدیم و به‌زودی با انتخاب بروجرد به عنوان شهر پایلوت و نمونه طرح کسب و کار خانواده‌محور پایدار در زمینه قالیبافی تحول مهمی ایجاد خواهد شد.

وی گفت: بانوان بروجردی دارای توانمندی‌های بسیار زیادی در حوزه آثار هنری بسیار فاخر و زیبا هستند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ادامه داد: مقاومت و از پا ننشستن، عزت نفس و توانمندی زنان بروجرد و شهرهای اطراف آن قابل ستایش است و امیدواریم قدردان این توانمندی‌ها باشیم و در راستای توسعه و پیشرفت کارآفرینی بانوان گام برداریم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بانوان بروجردی دارای توان و استعداد بالایی در کسب و کار خانوادگی هستند که این ظرفیت، نقش مهمی در رونق اقتصاد خانواده‌ها ایفا می‌کند.

فاطمه مقصودی افزود: انتظار داریم رفع مشکل مسکن بانوان با ایجاد تعاونی مسکن و همچنین مرتفع کردن مشکل اشتغال این قشر از سوی نهاد ریاست جمهوری مورد توجه قرار گیرد.

“انسیه خزعلی” معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه برای انجام سفری ۲ روزه و همراهی هیات دولت در سفر آیت‌الله رییسی به لرستان ، وارد نورآباد مرکز شهرستان دلفان شد و سفر وی تا بروجرد ادامه داشت.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور قرار است فردا (جمعه ۱۹ آذرماه) به همراه برخی از وزرا و مسوولان کشوری در یازدهمین سفر استانی خود به لرستان سفر کند. سفر ۲ روزه خزعلی نیز در همین راستا است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …