یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

هتل ورزش البرز دوباره راه‌اندازی می‌شود

بهزاد فروغی در گفت‌وگو باخبرنگار مهر با اشاره به اهمیت نگهداری از اماکن و زیر ساخت‌های ورزشی استان اظهار کرد: همانطور که بارها عنوان کرده‌ایم، تلاش برای افزایش سرانه ورزشی استان یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و دغدغه‌های ما در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان است که حفظ و نگهداری مناسب از زیر ساخت‌های موجود نیز در همین راستا تعریف می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج به ویژه استادیوم فوتبال از سرمایه‌های ارزشمند ورزش استان در بحث اماکن ورزشی است، موظف هستیم تا نسبت به حفظ این مجموعه حساسیت ویژه ای داشته باشیم.

فروغی اضافه کرد: به همین منظور و برای جلوگیری از آسیب به زمین چمن شماره یک استادیوم فوتبال این ورزشگاه از بارندگی‌های فصل زمستان، نسبت به تهیه ۳۰ رول نایلون مخصوص اقدام کردیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: این نایلون‌ها با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان تهیه گردید.

وی در ادامه به هتل این مجموعه اشاره و عنوان کرد: هتل ورزش انقلاب پس از چندین سال تعطیلی و بلاتکلیفی در اختیار پیمانکار جدید قرار گرفت تا شاهد راه‌اندازی مجدد این مجموعه جهت استفاده عموم به ویژه تیم‌های ورزشی که قصد برپایی اردو و اسکان در استان البرز را دارند، باشیم.

فروغی تصریح کرد: هم اکنون کارهای مربوط به تجهیز و تعمیرات این هتل در حال انجام است و پیش بینی می‌کنیم طی ۳ ماه آینده و از سال جدید، مجدداً به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …