یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار : نقشه سلامت برای البرز ترسیم شود

 مجتبی عبداللهی روز شنبه در بازدید از مراکز بخش خصوصی بهداشت و درمان البرز با اشاره به اینکه باید برای تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان استان تدابیر ویژه ای داشته باشیم، افزود:

 بیمارستان فردیس  با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله مطالبات مردمی است که باید تکمیل شود.

وی گفت: باید در خصوص سرعت بخشی در پیشرفت و تکمیل بیمارستان سیدالشهدا (ع )  کرج نیز وارد عمل شویم و روند کار را تسهیل کنیم.
عبداللهی  افزود: اکنون البرز دارای سه هزار تخت بیمارستانی است که این رقم در مقایسه با جمعیت استان پایین بوده و در این بخش با  متوسط سرانه ها در کشور فاصله زیادی داریم.
استاندار البرز گفت: بر این اساس باید پروژه های نیمه کاره بیمارستانی را هر چه زودتر تکمیل کنیم و با استفاده از ارتباطات شخصی، ظرفیت خیرین و اعتباراتی که تخصیص می یابد نسبت به احداث پروژه های جدید اقدام  شود.

وی افزود: در شرایط کنونی ۲ قطعه زمین با کاربری بیمارستان  در البرز داریم که باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین از این امکان استفاده کنیم.
استاندار البرز بیان داشت: برای تقویت امکانات بهداشتی و درمانی و ارتقا سرانه های تخت بیمارستانی از ظرفیت مشورتی تمام صاحبنظران و افراد شاخص در این حوزه بهره برداری می کنیم و به طور قطع از روابط خود در سطوح ملی، بخش خصوصی و خیرین برای جلب مشارکت در این راستا استفاده خواهیم کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …