جمعه , 14 اردیبهشت 1403

فرمانده انتظامی البرز نحوه مرگ یک متهم سابقه دار را تشریح کرد

سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این موضوع اظهار داشت : مأموران با حضور در محل متوجه شدند که شخصی با حالت غیر عادی به وسیله سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی در معابر شهری و بر هم زدن نظم عمومی و آسیب  به چهار نفر از جمله یک خانم و اموال مردم از جمله چند خودرو و یک سوپرمارکت کرده است.

وی گفت: ماموران وارد عمل شده و متهم را به آرامش دعوت می کنند که نامبرده بدون توجه به این موضوع به سمت مامور نیز حمله ور می شود که در این هنگام مامور در یک اقدام ضربتی متهم را به زمین زده که در حین دستبند زدن به دلیل نزدیک شدن سایر افراد برای خلع سلاح پلیس ، در یک اقدام  سهوی تیری از اسلحه خارج و به متهم برخورد می کند.

فرمانده انتظامی البرز بیان داشت: رسانه های معاند فقط بخش کوچکی از کلیپ را تقطیع کرده و روی آن مانور می دهند در حالی که  فیلم کامل اوباش گری و حمله به شهروندان از سوی این متهم توسط مرکز اطلاع رسانی پلیس منتشر خواهد شد.

سردار محمدیان یاد اور شد : این فرد دارای  هفت فقره سابقه درگیری و نزاع بوده و تحقیقات تخصصی  در این خصوص در حال انجام است.

وی بیان داشت: گشت کلانتری در محل حاضر شده و این فرد را با تیراندازی هوایی و توانمندی شخصی خود پلیس فرد را زمین گیر کردند و در زمانی که قصد داشته به او دستبند زده و مهار کند با تحرکی که او کرده خود باعث شلیک گلوله و اصابت به فرد شده است .
وی تاکید کرد که کلیه مستندات و گزارشات را پلیس در اختیار مردم قرار داده چرا که کار پلیس شفاف است و با مجرمان تعارف ندارد و اگر ماموری هم کوتاهی کرده باشد به طور طبیعی اقدامات بعدی انجام می شود.
هم دادستانی و هم رده‌های نظارتی پلیس در حال پیگیری موضوع هستند و اطلاعات بعدی را در اختیار مردم خواهیم گذاشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …