یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

جاعل مدارک تحصیلی در کرج دستگیر شد

به گزارش  روز شنبه  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت:  کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام اقدامات اطلاعاتی از ارائه ۲ فقره مدرک تحصیلی جعلی به یکی از ادارات دولتی مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی اضافه کرد:  محل سکونت افرادی که اقدام به ارائه مدرک تحصیلی جعلی کرده بودند شناسایی و  با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد که  در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این افراد برای ارتقاء شغلی و حقوقی اقدام به خریداری مدرک جعلی از متصدی یک کافی نت به مبلغ ۳۵ میلیون تومان کرده اند.
نادربیگی گفت: بلافاصله کارآگاهان به کافی نت جاعل و متهم اصلی پرونده اعزام شده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی با اشاره به اعتراف متهم به ۲ فقره جعل مدرک تحصیلی تصریح کرد: این فرد با دریافت نمونه مدرک تحصیلی از اینترنت اقدام به جعل آن ها برای اشخاص دیگر می کرد.
نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز نیز درخواست داریم که به هیچ عنوان به وعده های واهی کلاهبرداران در زمینه جعل مدرک تحصیلی با ثبت درسامانه سازمان سنجش و امثال آن  توجه نکنند و در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …