شنبه , 15 اردیبهشت 1403

۵۰ پروژه عمرانی در نجف آباد به بهره برداری رسید

موسی مباشری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد پروژه در حوزه‌های  عمران روستایی، شهری، خدماتی و اقتصادی و با اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا در سراسر کشور و وضعیت قرمز نجف آباد امکان برگزاری آیین افتتاحیه و گسترده و بازدید از آن‌ها فراهم نشد و تنها تعدادی از آن ها مثل استخر آزادی با جمعی محدودی از مسوولان افتتاح شد.

سرپرست فرمانداری ویژه نجف آباد با اشاره به اینکه اجرای پروژه های مورد بهره برداری زمینه اشتغال نزدیک به۱۰۰ نفر را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی و توسعه زیرساخت های خدمات رسانی مثل زیرسازی جاده و خیابان، طرح های روستایی، ارائه خدمات سلامت از جمله پروژه های مورد بهره برداری در این شهرستان است.

وی به برنامه‌ های روز ایثار و شهادت این شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای معلم و روستایی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و مسابقات ورزشی و تولید محتوا چند رسانه ای و عرضه در شبکه های اجتماعی از جمله این برنامه‌ها ست.

مباشری همچنین از لغو یکصد برنامه به مناسبت پنجم اسفند روز ایثار و شهادت نجف آباد به دلیل کرونا خبرداد و یادآورشد: ۵۰ برنامه در طول یک هفته به این مناسبت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  اجرا شد.

 نجف‌آباد ۲ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و  یکم تا ششم اسفند ” هفته ایثار و شهادت”  در  این شهرستان برگزار می شود.

 اسفندماه سال ۶۲ و در عملیات خیبر، ۳۳۳ نفر از رزمندگان شهرستان نجف‌آباد شهید شدند که  ۲۰۵ نفر از آن‌ها در روز پنجم اسفند به لقاالله پیوستند؛ به همین مناسبت این روز به عنوان ”  حماسه و ایثار ” شهرستان نجف‌آباد نام‌گذاری شد.

شهرستان ۳۰۰ هزار نفری نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …