جمعه , 10 فروردین 1403

۵ میلیارد تومان برای مرمت شهرک آل یاسین فیروزکوه اختصاص یافت

به گزارش ایرنا، محسن منصوری شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که در شهرستان فیروزکوه برگزار شد با اشاره به ظرفیت های فراوان شهرستان فیروزکوه در حوزه های مختلف اظهار داشت: بر این اساس در حوزه صنعت، کشاورزی و تولید، امکان رشد و توسعه پایدار در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: باید در این شهرستان به واسطه آب و هوای مناسب، وسعت و ذخایر آبی فراوان یک طرح توسعه متوازن طراحی و برنامه ریزی شود.

استاندار تهران توسعه بخش مسکن و شهرسازی منطقه را در گرو توسعه بخش صنعتی و اقتصادی دانست و گفت: اگر بخواهیم حوزه مسکن در این شهرستان از رشد متوازنی برخوردار باشد ابتدا باید بستر لازم جهت ایجاد اشتغال در این منطقه فراهم شود.

منصوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی شماره یک فیروزکوه تاکید کرد: باتوجه به اینکه مدیریت این شهرک در اختیار شهرداری فیروزکوه قرار دارد و این نهاد به لحاظ درآمدی قادر به رفع مسائل و مشکلات این شهرک نیست لذا می طلبد با واگذاری این شهرک صنعتی به شرکت شهرک های صنعتی مسیر ورود سرمایگذاران به این ناحیه صنعتی هموار شود و به موازات آن بخش تولیدی و صنعتی شهرستان رونق یابد.

وی در ادامه بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه سد نمرود تاکید و خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت پروژه سد نمرود باید در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این پروژه، جابجایی روستای سله‌بن و تعیین راه های دسترسی به آن اقدامات لازم صورت گیرد.

منصوری ادامه داد: ۵ میلیارد تومان اعتبار نیز جهت تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز بهداشتی و درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه اختصاص یافت.

وی در پایان بر تکمیل پروژه محور سمنان _ فیروزکوه تاکید کرد و گفت: باید باتوجه به اهمیت ایمن سازی این محور، در اسرع وقت با بکارگیری تمام ظرفیت های استانی و با تامین و تخصیص منابع مالی مورد نیاز تکمیل این پروژه در دستور کار قرارگیرد.

به گزارش ایرنا، استاندار تهران در سفر یک روزه به شهرستان فیروزکوه از برخی طرح های صنعتی و اقتصادی این شهرستان بازدید کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …