جمعه , 14 اردیبهشت 1403

۷۵۰ دانشجو معلم جذب دانشگاه فرهنگیان البرز می شوند

سعید احد زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه فرآیند مصاحبه علمی – تخصصی یک هزار و ۱۰۰ نفر داوطلب کنکور ۱۴۰۰ از امروز در البرز آغاز شده است،خاطرنشان کرد: بعد از مراحل قانونی ۷۵۰ نفر از داوطلبان جذب دانشگاه فرهنگیان استان می شوند.

وی بیان داشت: فرآیند جذب ۷۵۰ متقاضی دانشجو معلمی دراین استان با رویکرد سلامتی – تخصصی درحال انجام است.

وی با بیان اینکه مصاحبه معرفی شدگان درآزمون سراسری دانشگاه های کشور به عنوان متقاضی دانشجو معلمی در استان البرز ۱۰ روز طول می کشد،اضافه کرد: امسال آموزش و پرورش البرز یک و نیم برابر ظرفیت از معرفی شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ را پذیرش می کند.

احد زاده تصریح کرد: پذیرفته شدگان پس از انجام مراحل مختلفی چون معاینه پزشکی، مصاحبه عمومی و تخصصی و گزینش در آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان البرز برای ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه فرهنگیان استان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران جذب می شوند.

وی یادآورشد: امسال نیز این فرآیند مهم با مشارکت دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش البرز درحال اجرا و پیگیری است.

مدیرامور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان البرز ادامه داد: معرفی شدگان در سه محور روانشناسی و مشاوره، علوم تربیتی و حوزه مربوط به علوم انسانی مصاحبه می شوند.

وی با اشاره به اینکه معلمی شغلی ارزشمند درجامعه است که در آن باید افرادی متعهد،دلسوز، توانمند، سالم، مسئولیت پذیر، مذهبی و فرهنگ دوست مشغول بکار شوند،عنوان کرد: هر فردی که در عرصه تعلیم و تربیت وارد می شود باید ویژگی های یک معلم خوب را داشته باشد.

احد زاده افزود: با انتخاب درست افراد توانمند و با صلاحیت باید زمینه ۳۰ سال فعالیت کیفی در آموزش و پرورش البرز را برای متقاضیان داوطلب در این حرفه مقدس بوجود آوریم.

وی گفت: انتخاب دانشجو معلمان بر اساس قوانین، ضوابط و رعایت استانداردها و پروتکل ها ی بهداشتی درحال انجام است.

مدیرامور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان البرز تاکید کرد: برای انتخاب متقاضیان توانمند در استان تیم های مصاحبه گر با تجربه و قوی از نظر علمی در رشته های مختلف آموزشی و تربیتی انتخاب شده است.

دانشگاه فرهنگیان البرز ۱۸۵۰ دانشجو معلم دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …