شنبه , 8 اردیبهشت 1403

تبدیل یکی از زندان های کرج به مرکز فرهنگی ضروری است

علیرضا رحیمی روز سه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور  علیرضا عباسی نماینده مردم کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به جابه جایی چهار زندان اشاره کرد و اظهارداشت:چهار زندان استان البرز را  احاطه کرده  و در این راستا اقداماتی در مجلس شورای اسلامی برای جابه جایی آن ها  صورت گرفته که در این دوره چهارساله شورا و دوران خدمت نمایندگان مجلس ، یکی از زندان‌ها تحویل شهرداری شود تا آن را به یک مرکز خدماتی و فرهنگی تبدیل کنیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به ۲ پروژه کنار گذر شمالی و قطار شهری اشاره کرد و افزود: با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های شهردار می توان اعتبارات خوب ملی برای این پروژه ها اخذ کرد تا تکمیل و به بهره برداری برسند.
رحیمی  به راه های ایجاد درآمد پایدار در شهرداری اشاره کرد و افزود: اگر شهری قرار است توسعه پیدا کند باید به درآمد پایدار آن فکر و توجه کرد در این راستا اگه مجلس شورای اسلامی لایحه عوارض را هر چه سریعتر  تصویب کند شهرها به سمت شکوفایی و توسعه نزدیک  می شود.  
رحیمی در بخش پایانی سخنانش به بومی گزینی در رابطه با مدیران اشاره  کردو خاطرنشان کرد: در راستای استفاده ازظرفیت استانی به فکر بومی‌گزینی باشید و  از افراد بومی در سمت‌های مختلف استان استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …