یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: مردم نباید معطل خدمات بمانند

عزیزاله شهبازی عصر سه شنبه در دیدار با شهرداران و اعضای شوراهای شهر و روستا در شهرستان اشتهارد استان البرز با تسلیت اربعین حسینی  افزود:  پس از روی انتخابات خرداد ماه امسال و فعالیت شوراها ، هر کدام از شوراهای اسلامی شهر در استان البرز، شهرداران منتخب خود را اعلام کردند که  بی درنگ استعلامات لازم را گرفته و احکام را امضا کردم، چراکه نباید مردم و توسعه شهرها معطل خدمات بمانند.

وی ادامه داد: سند آمایش سرزمین در البرز با بهره گیری از نخبگان دانشگاهی، سیاسی و اجتماعی تدوین شد و تمامی مسائل استان در این سند مد نظر قرار گرفت.

شهبازی گفت: صنایع اشتهارد حق بزرگی بر گردن کشور دارند از این رو باید مردم این شهرستان نیز مورد توجه ویژه ای قرار گیرند، بر این اساس از ابتدای مسئولیتم طی برنامه ریزی های دقیق اشتهارد و طالقان را به عنوان شهرستان های کمتر برخوردار مورد توجه ویژه اعتباری قرار دادم.

وی  بیان داشت : فرمانداران و شهرداران باید ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر داشته باشند چرا که مسائل و دغدغه های مشترکی در جهت رضایتمندی مردم دارند.

استاندار البرز افزود: اگر هر مسوولی به وظایف خود آگاه باشد، بسیاری از مشکلات ایجاد نخواهند شد و باید در نظر داشته باشیم در مقابل تمامی مردم فارغ از هر گرایشی مسوول هستیم.

شهبازی گفت: نقشه راه ما برای ساخت و ساز، سند آمایش سرزمین است از این رو نباید اجازه دهیم که بنایی غیرمجاز ایجاد شود تا برای جبران خلاف آن جلسه ای برگزار شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …