پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

۲۰۸ راس دام مسروقه به دامدار فردیسی بازگردانده شد

به گزارش شامگاه دوشنبه پایگاه  پلیس،سرهنگ کامران ملکی  بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در محدوده  شهر فردیس، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی  این شهر قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که مالباخته شخصی را به عنوان نگهبان محل نگهداری دام های خود استخدام کرده بود که این فرد در نیمه های شب ۲۰۸ راس گوسفند را به سرقت برده و متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی، با انجام اقدامات اطلاعاتی- پلیسی، سرنخ هایی از محل نگهداری احشام سرقتی در یکی از استان های همسایه کشف و با هماهنگی مقام قضایی به آنجا اعزام  شدند و در عملیاتی ضربتی ۲ سارق دستگیر و به کلانتری مرکزی فردیس  منتقل کردند.

این فرمانده انتظامی با اشاره به کشف ۲۰۸ راس دام سرقتی در مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشامی که توسط این افراد به سرقت رفته بود را حدود پنج میلیارد ریال برآورد می کنند.
سرهنگ ملکی با اشاره به تحویل احشام سرقتی به مالباخته، خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …