چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

شهرستان های غرب البرز با مشکل زیر ساخت مواجه هستند

علی حدادی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ که با حضور استاندار البرز برگزار شد، افزود: با تشکیل استان البرز محدودیت هایی ایجاد شده که این محدودیت ها  در جلسه ای با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر کشور تبیین شده است.
وی ادامه داد: کمبود بیمارستان، مدرسه ، سالن های ورزشی  و طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مشکلات در این زمینه به شمار می رود.
حدادی گفت: انسجام خوبی در شهرستان های غرب استان البرز داریم  اما باید برای تمدن اسلامی نقشه راه درست  تدوین کرد.
وی بیان داشت: در بخش کشاورزی شهرستان های غرب استان البرز ظرفیت هایی در سطح ملی نیز وجود دارد.
حدادی افزود: نقشه راه سند آمایش  سرزمین است که پهنه بندی نیاز داریم  و در پهنه بندی باید برای کشاورزی و صنعت تعریف درستی داشت.
این نماینده مجلس ادامه داد: بنگاه های کوچک اقتصادی در استان البرز نیازمند توجه  ویژه هستند ضمن آنکه غرب استان  در بخش گردشگری دارای ظرفیت ویژه است.

وی بیان داشت: در کنار جوانان توانمند و نخبه در شهرستان های غرب استان البرز شهرک کاوش با  ظرفیت ۲۵۰ واحد دانش بنیان  بستری مناسب برای اشتغالزایی به شمار می رود که باید آن را توسعه داد.
 حدادی یاد آورشد: آب شرب نیز موضوع مهمی در این منطقه بوده که  جلساتی با وزیر نیرو داشتیم ،بنابراین  از استاندار البرز انتظار همراهی ویژه داریم.
وی گفت: تامین مسکن روستاها ضرورتی انکارناپذیر است چراکه روستاها در منطقه غرب استان البرز تولید محور نیست  و بنیاد مسکن باید اقدامات موثر و رویکر تغییری داشته باشد تا درآمدها به روستاها برگردد .
حدادی  با اعلام اینکه در استان های نفت خیز درصدی از منابع فروش نفت به پروژه ها  برمی گردد،گفت: از فروش آب سد طالقان سهم مردم را می خواهیم.
نماینده مردم طالقان،نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون باید سه درصد از این  درآمد به پروژهای عمرانی طالقان  اختصاص یابد که  ۱۵ سال است این درآمد به جیب شهرهای دیگر کشور رفته است.

وی تاکید کرد: فعال شدن صنایع تعطیل و نیمه تعطیل از دیگر ضرورت های انکار ناپذیر در شهرستان های غرب استان البرز است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …